Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Bluetooth connectie verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe pc met daarop Windows 7 Professional 64-bit. Ik maak gebruik van een toetsenbord en muis die via bluetooth in verbinding staan met de pc. Nou is het echter zo dat na een aantal dagen zowel het toetsenbord als de muis geen verbinding meer hebben met de pc. Ik ben erachter gekomen dat wanneer ik beide apparaten uit de lijst van devices and hardware haal, (te vinden via het configuratie scherm) vervolgens weer op zoek via bluetooth add device ze allebei weer werken. Dit is echter irritant wanneer dit om de paar dagen dient te gebeuren.

Nu werd het gisteren nog erger. Na een herstart is spontaan mijn bluetooth uitgeschakeld. In de bios staat hij nog wel op 'enabled'. Ik heb al geprobeerd om het eerst op disabled te zetten, te herstarten, vervolgens weer op enabled te zetten maar dit hielp niet.

Mijn moederbord van de pc is een Asus AT3IONT-i Deluxe.

iRacing

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Topicstarter
Ik ben nu thuis en start de pc op en bluetooth werkt zowaar weer. Dit betekent niet dat het probleem is opgelost want er moet toch een verklaring zijn voor het eerdere probleem. Ook weet ik al dat binnenkort mijn toetsenbord en muis de verbinding weer zullen verliezen, dit is wat mij betreft het grootste probleem dus als iemand een tip heeft dan hoor ik dat graag.

iRacing