Snel en betaalbaar internet Maastricht (Limburg)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-08 13:49
Volgens bbnet zijn de volgende verbindingen beschikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/3040/internetmaastricht.png

Ik heb gegoogled naar FTTx WES-A-Far-net. Dit blijkt een pilot van Online te zijn waar 250 mensen aan deel mochten nemen. Ervaringen hierover zijn verdeeld. Verder heb ik ook gekeken naar het 50Mbit abonnement van Tele2. Volgens de postcode checker op hun site is dit beschikbaar in de straat, maar volgens een medewerker die ik telefonisch had gesproken is dit niet het geval.

Vanaf 1 februari ga ik in Maastricht wonen. Mijn budget is €45 p/m voor internet en TV. Wat zijn jullie ervaringen met internetproviders in deze stad? b.v.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:11

Stoffel

Engineering the impossible

Waarom zoek je alleen naar DSL- en fiberverbindingen? In Maastricht zit je volgens mij ook in het leveringsgebied van Ziggo, die ook snelheden tot 120/10 aanbieden. Niet voor jouw budget trouwens, maar ze hebben wel ook abonnementen die daar wel in passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-08 13:49
Ja kabel is in principe ook prima, zolang de snelheid maar fatsoenlijk is. Het internet Z2 abonnement zou binnen het budget vallen, met down 15 Mbit/s en up 2.5 Mbit.

Zijn er mensen in Maastricht die een speedtest kunnen posten? Of andere (snellere) providers hebben voor hetzelfde geld?