Onlangs was ik genoodzaakt Windows 7 opnieuw te installeren, op een moment dat ik natuurlijk mijn Windows 7 Surfspot edition weer eens niet kon vinden. Geen probleem, dacht ik, de key is achteraf te wijzigen. Zodoende dus een versie van het net getrokken, erop lettende dat het 32-bit Ultimate zou zijn, die ik ook gekocht had.
De Surfspot-editie heb ik inmiddels teruggevonden, echter ik krijg het niet voor elkaar de key in te voeren. De code wordt niet als legaal te zien (via systeemeigenschappen en command prompt)
Nu wil ik best geloven dat de Surfspot-editie van Windows 7 ergens een extra bestandje/setting heeft staan waarmee een bepaalde coderange als wel/niet legaal wordt gezien.
Wie heeft hier al vaker mee gestoeid?
De Surfspot-editie heb ik inmiddels teruggevonden, echter ik krijg het niet voor elkaar de key in te voeren. De code wordt niet als legaal te zien (via systeemeigenschappen en command prompt)
Nu wil ik best geloven dat de Surfspot-editie van Windows 7 ergens een extra bestandje/setting heeft staan waarmee een bepaalde coderange als wel/niet legaal wordt gezien.
Wie heeft hier al vaker mee gestoeid?