Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43
Onlangs was ik genoodzaakt Windows 7 opnieuw te installeren, op een moment dat ik natuurlijk mijn Windows 7 Surfspot edition weer eens niet kon vinden. Geen probleem, dacht ik, de key is achteraf te wijzigen. Zodoende dus een versie van het net getrokken, erop lettende dat het 32-bit Ultimate zou zijn, die ik ook gekocht had.

De Surfspot-editie heb ik inmiddels teruggevonden, echter ik krijg het niet voor elkaar de key in te voeren. De code wordt niet als legaal te zien (via systeemeigenschappen en command prompt)

Nu wil ik best geloven dat de Surfspot-editie van Windows 7 ergens een extra bestandje/setting heeft staan waarmee een bepaalde coderange als wel/niet legaal wordt gezien.

Wie heeft hier al vaker mee gestoeid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:19

Releases

Ja maar!

Bellen met Microsoft en code laten heractiveren? Gaat denk ik om een OEM code waarom die nu niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Na 2 seconden googelen: klik ;) Hangt een beetje van je situatie af, ik heb gister nog een clean installatie van win7 ultimate met een upgrade key gedaan middels workaround 3 ...

[ Voor 28% gewijzigd door Smarty_6000 op 27-12-2010 11:22 ]

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je al geprobeerd als administrator user in te loggen in je cmd en dan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
Smarty_6000 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:21:
Na 2 seconden googelen: klik ;) Hangt een beetje van je situatie af, ik heb gister nog een clean installatie van win7 ultimate met een upgrade key gedaan middels workaround 3 ...
Ik zit in een ietwat verschillende situatie natuurlijk maar wellicht dat een van die trucjes gaan werken. Surfspot is inderdaad Upgrade, maar de versie die ik momenteel heb draaien níet (verwacht ik), én hij is al geactiveerd (unattended).
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:21:
Had je al geprobeerd als administrator user in te loggen in je cmd en dan activeren?
Elevated command prompt idd.

[ Voor 59% gewijzigd door rik op 27-12-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

rik schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:33:
[...]

Ik zit in een ietwat verschillende situatie natuurlijk maar wellicht dat een van die trucjes gaan werken. Surfspot is inderdaad Upgrade, maar de versie die ik momenteel heb draaien níet (verwacht ik), én hij is al geactiveerd (unattended).
Goeie media erbij pakken in plaats van één of andere warez versie is altijd een beter plan ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
rik schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:33:
[...]

Stap 1 en 2 waren niet van toepassing, en stap 3 kan ik niet uitvoeren: MediaBootInstall is bij mij reeds 0.
Eens kijken wat er gebeurt als ik er 1 van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Idd, gewoon een clean image nemen, verse installatie zonder key in te geven doen op een geformateerde schijf en dan workaround 3 werkte bij mij

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu het toch over Surfspot gaat heb ik even een vraagje. Hoe vaak kun je een Surfspot licentie activeren via internet op dezelfde pc? Want met slmgr -dlv (informatie over je licentie) staat op dit moment "Resterend aantal nieuwe Windows-activeringen: 2". Laatste keer dat ik een herinstall gedaan had stond daar nog 3, maar nu heb ik hem weer geactiveerd op dezelfde pc met het register trucje wat hier boven genoemd werd (had een nieuwe hdd). Kan ik deze licentie nu nog maar 2 keer activeren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Correct :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Windows 7 heeft een hele mooie en simpele backtool.
Je kunt een inmage maken vlak na een installatie en activatie.
Wanneer er wat aan de hand is zet je de image gewoon terug en heb je geen last van het resterend aantal activaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik dan helemaal niet meer activeren, of lukt het dan nog wel als ik even bel? Zal wel jammer zijn als het niet meer kan. Misschien kan ik volgende keer met een programma de activatie backuppen ofzo, maar dat zie ik dan wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:51:
Kan ik dan helemaal niet meer activeren, of lukt het dan nog wel als ik even bel? Zal wel jammer zijn als het niet meer kan. Misschien kan ik volgende keer met een programma de activatie backuppen ofzo, maar dat zie ik dan wel. ;)
Mja na 3 keer moet je even bellen naar zo'n nummer met een machine en dan activeerd die wel. Als die dan niet activeerd wordt je door verbonden met een medewerker en dan kan je je verhaal uitleggen.
Pagina: 1