Hallo,
Ik heb hier een zwaar probleem.
Ik krijg op een laptop hier bij opstart : "type the name of the command interpreter"
Ik heb eens ACRONIS os selector geinstalleerd. Had deze uit gezet en gezegt dat XP de standaard OS is.
Nu start de PC op.
Krijg ik een Windows 98 bootscreen en dan ineens : "type the name of the command interpreter".
Nu DOS commands ofzo lukken hier niet in.
Heb op het internet gezocht...niets bruikbaars.
Nu wou ik een Boot CD insteken. Nu zit hier een paswoord op de BIOS van de Acer 3610 met Phoenix moederbord.
Heb al de soorten wachtwoorden als BIOS,CMOS,PHOENIX,acer,phoenix,... geprobeert.
Geen resultaat.
Dus booten van een cd lukt ook niet.
Dus denk ik probeer battery van de BIOS/CMOS eruit te halen.
Krijg ik dat van geen kanten open, zit onder toetsenbord maar moet eerst dat heel
scherm er van af.
Iemand die me kan helpen ????
Ik heb hier een zwaar probleem.
Ik krijg op een laptop hier bij opstart : "type the name of the command interpreter"
Ik heb eens ACRONIS os selector geinstalleerd. Had deze uit gezet en gezegt dat XP de standaard OS is.
Nu start de PC op.
Krijg ik een Windows 98 bootscreen en dan ineens : "type the name of the command interpreter".
Nu DOS commands ofzo lukken hier niet in.
Heb op het internet gezocht...niets bruikbaars.
Nu wou ik een Boot CD insteken. Nu zit hier een paswoord op de BIOS van de Acer 3610 met Phoenix moederbord.
Heb al de soorten wachtwoorden als BIOS,CMOS,PHOENIX,acer,phoenix,... geprobeert.
Geen resultaat.
Dus booten van een cd lukt ook niet.
Dus denk ik probeer battery van de BIOS/CMOS eruit te halen.
Krijg ik dat van geen kanten open, zit onder toetsenbord maar moet eerst dat heel
scherm er van af.
Iemand die me kan helpen ????