Sinds kort heb ik een sitecom WL-366 gekocht en deze aangesloten op mijn glasvezel verbinding. Deze router doet het perfect. Alleen als ik deze een tijd niet gebruik bijvoorbeeld nu sinds het kerst weekend niet is gebruikt loopt de router als het ware gewoon vast. Ik doe mijn computer aan en hij krijgt geen internet maar een leuk geel uitroep tekentje bij het gedeelte netwerk rechts onder in beeld. Hij zegt: Er is een probleem gevonden en kan niet worden op gelost. Ok leuk maar hebben we niks aan. Ook doet mijn playstation het dan ook niet op mijn netwerk en mijn telefoon ook niet. Ik probeer de router te resetten door de knop 12-15 seconden ingedrukt te houden maar daar reageert de router niet op. Vervolgens moet ik de stekker eruit halen en er weer in doen en doet deze het daarna weer perfect. Onder het gebruikt is de verbinding nog nooit weg gevallen. Een firmware update zit er niet in want deze kan is er niet op de officiele sitecom website. Iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen of gewoon deze terug naar de winkel brengen?
[ Voor 4% gewijzigd door Jornzor op 27-12-2010 00:15 ]
AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU