Toon posts:

Asus NX90jq SSD/SATA 7200rpm inbouwen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil een asus NX90jq aan gaan scahffen maar daarin zit 1 terabyte met 5400rpm, wat ik te laag vind. Dus zou ik graag een andere sata met 7200rpm erin bouwen of een SSD. Weten jullie wat voor schijf ik dan moet aanschaffen, en in welke prijsklasse ik terecht kom, ik heb aan 500/600 gig wel even genoeg.

Mvg,

Wouter

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:30:
Hallo allemaal,

Ik wil een asus NX90jq aan gaan scahffen maar daarin zit 1 terabyte met 5400rpm, wat ik te laag vind. Dus zou ik graag een andere sata met 7200rpm erin bouwen of een SSD. Weten jullie wat voor schijf ik dan moet aanschaffen, en in welke prijsklasse ik terecht kom, ik heb aan 500/600 gig wel even genoeg.

Mvg,

Wouter
Waar merk je het aan dan dat je schijf langzaam is?

Verwijderd

Topicstarter
Naja, in ieder geval schrijfsnelheid, ik denk dat deze met 7200rpm niet zoveel toe zal nemen maar een SSD neemt denk ik wel degelijk toe. Enige tips zijn natuurlijk altijd welkom, als het eigenlijk overbodig is om te doen:). Mvg, wouter

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:20
2,5" notebookschijf. Check wel even of er een 9,5mm schijf in moet. Klepje zit doorgaans in de bodem om er makkelijk bij te kunnen. Dus haal de huidige schijf er even uit en controleer het even.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, genetx aan zon antwoord hebben we nog is wat, bedankt.
Ik snap het, kan slotje op!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024

I don't hate you, I nothing you

Pagina: 1