Toon posts:

Goede samenstelling of niet? (Deel 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn topic werd op slot gedaan voordat ik een reactie hierop had geplaatst, dat ik reviews heb gelezen etc. Maar ik zal mijn topic even opnieuw maken, met de punten waardoor mn vorige topic werd gesloten.

Ik ben dus toe aan een nieuwe computer. Ik game graag(nu vooral CS:S, maar wil ook COD:BO aanschaffen voor de pc denk ik), ik hou van muziek, ik moet presentaties/verslagen etc maken voor school en ik photoshop soms. Ik heb een systeem samen laten stellen en heb zelf wat randapparatuur er bij gedaan.

Ik heb weinig verstand van computeronderdelen, dus ik weet niet waar ik naar moet kijken voor een betere video-kaart o.i.d. Maar van randapparatuur snap ik veel meer. De BenQ G2220HD heb ik in een topic van budget-gamepc gezien en lijkt me dus goede monitor voor een niet al te hoge prijs. De muis (MX518) en het toetsenbord (G110) heb ik ook uit een topic.

Mijn vraag is of deze samenstelling goed is. En kan ik nog iets verbeteren? Of kan ik geld besparen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen,

lovesick

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 20:29 ]

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-12 16:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Deel 2 of niet, dit lijkt me nog steeds voor de BBG.

[ Voor 4% gewijzigd door Ghost Dog op 26-12-2010 22:24 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het is niet voor niks dat je vorige topic op slot ging en het gewoon niet de bedoeling is dat je hier op advies gaat vragen. Een gewaarschuwd mens hoort eigenlijk voor 2 te tellen maar blijkbaar begrijp je het niet dat Tweakers geen adviesbureau is of iets dergelijks.

Verwijderd

Topicstarter
ik moest reviews lezen van de mods en als ik er niet uit kom dan mocht ik vragen stellen.

Zoals ik al zei weet ik vrij weinig van computeronderdelen. En vraag ik dus jullie advies.

Wat zijn we weer lief rond de feestdagen voor elkaar..

en ik ben trouwens redelijk een noob hier, maar ik leer graag. Dus zeg me op een normale manier alsjeblieft wat ik fout doe. Want volgens mij heb ik 'de waarschuwing' van de moderators opgevolgd.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 19:44 ]

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12 20:53
ga voor de 6950 en lees even de voorpagina van tweakers.net :D.

Kleine aanpassingen:
Klik

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik zal je opweg helpen, lees deze even door:

CSL Beleid
Alle systeemvragen die betrekking hebben op de volgende categorieën zijn niet toegestaan in de vorm van een los topic:
Het gamesysteem;
Het basissysteem (standaard PC voor o.a. internetten, textverwerken);
Het multimediasysteem;
Een (3D) workstation;
De desktop, thuis, werk of studenten laptop;
Een reguliere server en/of thuisserver;
Het upgraden van een systeem.

Verwijderd

Je kunt je specs posten in de BBG fora (zie link voorgaande posts) en daar de vragen stellen die je nog hebt. In dit topic worden deze vragen beantwoord en krijg je het benodigde advies. Het is echter niet de bedoeling losse topics te openen met dit soort vragen omdat het forum dan dagelijks enorm veel van deze topics krijgt.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:39:
ik moest reviews lezen van de mods en als ik er niet uit kom dan mocht ik vragen stellen.

Zoals ik al zei weet ik vrij weinig van computeronderdelen. En vraag ik dus jullie advies.

Wat zijn we weer lief rond de feestdagen voor elkaar..

en ik ben trouwens redelijk een noob hier, maar ik leer graag. Dus zeg me op een normale manier alsjeblieft wat ik fout doe. Want volgens mij heb ik 'de waarschuwing' van de moderators opgevolgd.
Zoals anderen schrijven hierboven heb je het blijkbaar nog niet begrepen wat de mods bedoelen namelijk het gaat er niet alleen om dat je zelf eigen inzet moet tonen, maar het belangrijkste is dat je GEEN topics als wat jij nu doet mag plaatsen op Tweakers.

Wanneer jij je een systeem wilt aanschaffen dan is het dus niet de bedoeling dat je hier op Tweakers vragen gaat stellen wat wel en niet goed is om aan te schaffen. Voor dat soort vragen moet je dus zelf gaan lezen en reviews gaan door lezen maar dus NIET dat weer hier voor de 2de keer gaan vragen.

Pas op het moment dat jij een systeem aangeschaft hebt en er zijn problemen met je systeem dan kan je hier op Tweakers terrecht nadat je eerst op het forum zelf bent gaan lezen of er oplossingen zijn. Kom je er dan nog niet uit dan pas mag je een topic openen en hopelijk snap je het nu een beetje.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica