Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A] Stroomlijnen advertentiebeheer (en -toevoegformulier)

Pagina: 1
Acties:

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:54
Ideetje1:

Tegenwoordig heb je sneltoetsen voor wijzig/vervallen en verkocht in je advertentieoverzicht.
Zou daar ook gereserveerd bij kunnen?

Ideetje2:

Iedere keer als ik een advertentie plaats moet ik veel gegevens iedere keer weer invullen, denk aan postcode/woonplaats en de voorkeuren voor betaling/verzending. Bij mij is dat iedere keer hetzelfde, op een uitzondering na.

Is het niet mogelijk deze in je profiel te zetten en dat pricewatch deze automatisch inlaad als je een advertentie plaatst. Aanpassen is dan natuurlijk gewoon mogelijk door vinkjes aan/uit te zetten.

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:21
Klinkt inderdaad leuk om dit door te voeren!
Vooral als je veel advertenties tegelijkertijd plaatst dan is idee 2 erg handig en het scheelt je een hoop type- en klikwerk.

offtopic:
Topic zal wel verplaatst worden naar Pricewatch ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een andere oplossing is automatisch de gegevens uit de laatst geplaatste advertentie overnemen. We hoeven dan geen nieuwe velden aan te maken in de gebruikersprofielen.

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:54
Kan ook, maar nadeel is dan weer dat het zo is dat je toch je vinkjes moet checken, omdat ik niet altijd weet hoe mijn vorige ad was. en als je het in je profiel zet dan weet je hoe het staat.

Voorkeur is toch profiel bij mij, al zal dat voor julie idd wel meer werk zijn. Je zit inderdaad met extra velden en een extra profielpagina.