Informatie over verkoper gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
Beste Tweakers.net crew

ik ben aan het onderhandelen met een verkoper, die zijn product voor een erg lage prijs wilt verkopen, hij verandert ook de reden van verkoop.

hij heeft een goede score en veel items al verkocht, kan een Tweakers.net lid even nakijken of zijn ip adres ongewijzigd is gebleven in de laatste maanden, of dat ik misschien met een gehackte account zit te onderhandelen.

de informatie over de verkoper kan je via DM aan me vragen. aangezien ik niemand wil publiek aanwijzen.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Kan mij haast niet voorstellen dat dit de bedoeling kan zijn.
Verder: if it looks to good to be true...

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
Switchie schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:05:
Kan mij haast niet voorstellen dat dit de bedoeling kan zijn.
wat bedoel je hiermee?

ik wil gewoon een beetje voorzichtig zijn, en anderen behoeden van problemen, stel dat hij met 50 koper tegelijk dit zooitje doet, liever voorkomen dan opgelicht worden ::)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens kan Tweakers vrijwel geen mededelingen doen over gebruikers. En de opmerkingen die we wel kunnen plaatsen, die kun je zelf ook uitvogelen aan de hand van zijn of haar profiel. :)

En zoals gewoonlijk: if it sounds too good to be true, it probably is. Als de prijs echt absurd laag is dan zal er wel een reden voor zijn. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je voorzichtig wil zijn, dan zorg je voor een transactiemethode die risico uitsluit :) Wij kunnen geen mededelingen doen over gebruikers, en bieden enkel een platform - de verantwoordelijkheid veilig te handelen ligt bij jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Als je zo bang bent, ga er dan gewoon langs en haal het product op :? Dan sluit je de meeste dingen wel uit lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
NMe schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:32:
En zoals gewoonlijk: if it sounds too good to be true, it probably is. Als de prijs echt absurd laag is dan zal er wel een reden voor zijn. ;)
On that bombshell, heb ik de persoon kunnen achterhalen van wie de account is, ik heb deze persoon rechtstreeks contact met hem gehad, deze persoon wist niet af van het hele verhaal.

hij dacht dat het een grappenmaker is, ik denk dat dat niet zo is.

graag zou ik toch een medewerker van Tweakers het hele verhaal doen met alle details, zodat dit toch geregistreerd wordt. en even opgevolgd,

ik hoef hier geen informatie over terug te krijgen, maar ik wil wel dat Tweakers zich hier even mee bezig houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Lijkt me dat die taak bij de eigenaar van het account ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

MikeVM schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:58:
[...]

graag zou ik toch een medewerker van Tweakers het hele verhaal doen met alle details, zodat dit toch geregistreerd wordt. en even opgevolgd,
Je kan natuurlijk opsturen wat je wil, maar ze doen er niets mee. Helaas maar waar.
ik hoef hier geen informatie over terug te krijgen, maar ik wil wel dat Tweakers zich hier even mee bezig houdt.
Ik wil ook een Boeing 747, maarja, not gonna happen.

Je hebt het antwoord ook al gehad natuurlijk. Anders moet je maar een civiele procedure starten tegen t.net/VNU voor het faciliteren van oplichting. Wie weet dat je daar dan wat mee kan.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MikeVM schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:58:
[...]

On that bombshell, heb ik de persoon kunnen achterhalen van wie de account is, ik heb deze persoon rechtstreeks contact met hem gehad, deze persoon wist niet af van het hele verhaal.

[...]
Als dat daadwerkelijk zo is, dan is het handiger dat die vermoedelijke eigenaar van het gestolen account zelf even contact opneemt met T.net, i.p.v. jij. :) Verder goed bedoeld hoor, maar we hebben diegene toch nodig om het eventuele probleem op te lossen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 12:37

fstieger99

www.Isaia.it

Hierbij meld zich de eigenaar, Mike ik heb via DM gereageerd over de situatie.

Loos alarm. Names Whizzard IT excuses voor het onstane ongemak.

Ferdian Stieger

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers.net doet natuurlijk echt wel zijn best om het zo onaantrekkelijk mogelijk te maken voor oplichters. We willen echter ab-so-luut geen vals gevoel van veiligheid of bescherming wekken. Dat betekent dus ook dat we geen mededelingen doen over wat we wel of niet doen met gegevens.

Gegevens mogen altijd opgestuurd worden zodat zaken gelogd kunnen worden, maar ook daar: wat we er precies mee doen blijft onder de pet. Het komt ook gewoon vaak voor (net als hier) dat er een hoop zorgen zijn om blijkbaar niets. We zijn geen rechters en gaan ook niet doen alsof we dat wel zijn door op basis van een enkele zorg bij iemand maatregelen nemen.

Als er écht wat is, altijd melden. We merken het vanzelf als er meerdere meldingen binnenkomen, en we houden het echt wel een beetje in de gaten. Maar... Verwacht niets van ons, dan kan het alleen maar meevallen.

Mooi dat het opgelost is verder, en ik denk dat we dit hoofdstuk dan ook weer kunnen sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.