Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xbox Slim Rood knipperend lampje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem;

Ik zet net de nieuwe Xbox Slim aan en krijg direct een rood knipperend lampje. De xbox sluit zichzelf af en zodra het lampje niet meer knippert moet je hem opnieuw aanzetten, dat gedaan en dan krijg ik WEER het rode knipperende lampje, wat kan dit zijn en hoe los ik dit op?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:10

BCC

Xbox 360 slim trades red ring of death for red dot of death

http://www.myce.com/news/...r-red-dot-of-death-31081/

[ Voor 25% gewijzigd door BCC op 26-12-2010 18:36 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar wat is de oplossing aangezien ik die er niet bij vermeld zie staan? Wel bedankt voor het artikel.

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 10:53

kronolith

[EDIT]

Terug sturen naar Microsoft lijkt me?

Dat is is nergens voor nodig, gewoon normaal bij de naam noemen.

[ Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 26-12-2010 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm hij is gloednieuw, geen andere mogelijkheid? Dacht dat het minder vaak voor zou komen bij de Slim maargoed :(

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 17:15
Controleer ook even heel goed de kabels.

http://blog.bjornhouben.com

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 10:53

kronolith

[EDIT]

Ik weet niet hoe het met de Slim zit (heb em zelf niet), maar een vriend van me had de Rrod met de 360 phat (tot 2 x toe zelfs :+ ) en doe mocht hem mooi terugsturen. Ik heb eerlijik gezegd geen idee of je het zelf kan verhelpen...

EDIT: Hij heeft nu een PS3 :+

[ Voor 6% gewijzigd door kronolith op 26-12-2010 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja met de normale 360 i know die heb ik zelf namelijk ook maar over de Slim kan ik amper iets vinden.

• il1umina
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Post ontopic en houd het netjes, anders kun je een reactie beter achterwege laten.

[ Voor 92% gewijzigd door PromoX op 26-12-2010 23:07 ]

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 20:13
ricardohuisman schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:56:
[mbr]Post ontopic en houd het netjes, anders kun je een reactie beter achterwege laten.[/]
Laat mensen toch in hun waarde. Als ze in 'paniek' raken omdat hun hardware het niet meer doet ga je ze toch niet afzeiken, als je het op een andere toon had gezegd was het oke, maar op deze manier? Kom op zeg.

OT:

Je zegt zelf dat je het wel kon vinden over de normale 360. Ik denk dat de procedure verder gewoon hetzelfde is. En zou eens een belletje naar microsoft plegen om te kijken of dit daadwerkelijk ook zo is.

[ Voor 20% gewijzigd door SgtElPotato op 26-12-2010 23:11 ]

Zucht...

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 13:44
Als hij net nieuw is zou ik gewoon terug gaan naar de winkel en hem omruilen.

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:17
Ok even een paar tips:
- tenzij er een seal op zit (waardoor garantie weg is) haal de harde schijf er uit, en stop hem er weer opnieuw in
- zorg er voor dat de stekkers er goed in zitten (dit kan ook een red dot veroorzaken)

Mocht dit niet helpen zou ik hem gewoon omruilen. Heb zelf ook een slim en tot zover doet hij het gewoon erg goed (nog nooit vastgelopen). Waarschijnlijk heb je gewoon een dead on arrival, kan bij alle electronica gebeuren.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als je video kabel niet of niet goed aangesloten is krijg je ook drie rode leds, zij het in een andere volgorde dan wanneer je Xbox kapot is.
Pagina: 1