• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Hallo,

Ben op zoek naar een nieuwe laptop en heb deze op het oog:

Hp Pavilion DV6-3180sd
Intel® Core i5-460M 3072 MB / 320 GB
Kloksnelheid : 2.53 GHz
Videokaart : ATI Mobility Radeon™ HD 5470
Videokaartgeheugen : 512 MB DDR3

en deze:

Hp Pavilion DV6-3185ed
Intel Core i3 / 4096 MB / 500 GB
Kloksnelheid : 2.4 GHz
Videokaart : ATI Mobility Radeon™ HD 5650
Videokaartgeheugen : 1024 MB GDDR3

Welke is beter en kan ik hier goed Call of Duty MW2 op spelen? Of hebben jullie misschien betere suggestie?

Alvast bedankt! :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Leg de specs naast elkaar en vergelijk de notebooks op die punten met elkaar. Dan heb je zo de beste te pakken. En of je er MW2 op kan draaien is simpel te achterhalen door eens naar de systeemeisen te kijken.

Voor aanschaf van een notebook kun je eens kijken in *LET OP* - Wat moet ik kopen en Best Buy Guide overzichtstopic

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Processor wise: bovenste. Videokaart wise: onderste RAM: onderste

aangezien het allebei dualcores zijn, zou ik voor de onderste gaan. Kun je er net wat langer mee door. Zullen allebei MW2 moeten kunnen spelen. Op welke setting weet ik niet

• RR21
@ Terw_dan heb er niet echt veel verstand van vandaar.

Weet iemand of CoD MW 2 goed op deze laptops kan? en suggesties?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:46
Ik denk dat MW2 het opzich wel zal doen (laagste settings), maar een fijne spelervaring ga je er niet aan over houden.. Laptops als deze zijn niet gemaakt om snelle shooters op te spelen.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik denk dat je het beste voor de onderste dan kan kiezen omdat daar een Radeon HD5650 in zit en de bovenste een 5470 dus een snellere videokaart. Bij de bovenste is wel dan de cpu sneller maar de videokaart weer minder dus het beste is een combinatie van beiden, maar een i3 voldoet ook wel al redelijk.

Verder ben ik het wel eens met Awsom dat een laptop in die klasse eigenlijk niet echt gemaakt is voor zwaardere games en je er dus niet al te veel van mag verwachten. Er zijn wel gamerslaptops maar dan val je ook weer in een hele andere prijsklasse, en je voor dat geld een supersnelle gewone pc kan laten bouwen.

Verwijderd

Zou je niet liever een 4 serie willen hebben, die hebben namelijk een resoultie van 1600x900 ipv 1366 x 768. Volgens mij is de 4 serie maar een klein beetje duurder dan de 3 serie.

• RR21
Wat bedoel je met 4 serie?

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08-2025
Mij lijkt de Tweede HP Notebook.
Wat Terw_Dan zegt klopt helemaal.

Maar je mag zo'n topic als dit niet openen, een moderator zal dit topic sluiten lijkt me.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zie Edmin in "AMD Phenom II X4 of Intel Core i5 ??"

[ Voor 86% gewijzigd door Edmin op 26-12-2010 21:23 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.