[UT] Fair camping? :)

Pagina: 1
Acties:

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
Ik weet dat het een touchy sunject is, camping, maar ik zat gisteren te CTF'n met een zooi anderen op een CTF-server ergens in Engeland. (Die kaart met twee hoge torens (facing worlds oid.).

Op een gegeven moment zat er een sniper te schieten op de respawn plek - erg vervelend, en persoonlijk heb ik daar een enorme hekel aan.

Maar goed, ik was naar de overkant gerend, en de tegenstanders hadden het te druk om aandacht aan me te geven (lucky me. :), en was dus in de toren van de tegenstanders gekropen, ongeveer halverwege, tussen de 'spijlen', waar de snipergun+ammo liggen.

Om het niet helemaal oneerlijk te maken, schoot ik alleen op degene die de vlag droeg. (Als ik ze allemaal zeepte had makkelijk drie keer zoveel punten gepakt, wat ik heb er tien minuten gezeten. Die paar die naar boven kwamen hebben me niet gezien. ;)

Persoonlijk vind ik dit wel kunnen, maar ben wel benieuwd naar jullie mening. ;)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dat is geen campen dat heet toch gewoon humor :)?

Campen vindt ik op een lame plek gaan zitten en afwachten met je sniper.. Ik kan de basis van een tegenstander nou niet echt een 'lame' plek noemen om te gaan zitten :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

die spawn camper moeten ze bannen

en ja, als jij in de nme base lekker kan zitten snipen is dat hun fout >:) moeten ze hun base maar schoon houden :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-11 13:04
Wat ook altijd lollig is in Face, is de vlag pakken, en dan die piston chargen, en zorgen dat je boven-op de toren kot via de teleporter, en je piston opgeladen in de teleporter houden >:)

Daar komen ze niet voorbij :p

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Op Thursday 15 March 2001 10:06 schreef Freezerator het volgende:
Wat ook altijd lollig is in Face, is de vlag pakken, en dan die piston chargen, en zorgen dat je boven-op de toren kot via de teleporter, en je piston opgeladen in de teleporter houden >:)

Daar komen ze niet voorbij :p
Dat is fokking lame, maar daar weer ik altijd wel raad mee. >:)

:Y)

(Thank God for CTF-Face-SE.)

Verwijderd

Campen mag , spawncampen is lame.

Simpel.
Pagina: 1