Ik weet dat het een touchy sunject is, camping, maar ik zat gisteren te CTF'n met een zooi anderen op een CTF-server ergens in Engeland. (Die kaart met twee hoge torens (facing worlds oid.).
Op een gegeven moment zat er een sniper te schieten op de respawn plek - erg vervelend, en persoonlijk heb ik daar een enorme hekel aan.
Maar goed, ik was naar de overkant gerend, en de tegenstanders hadden het te druk om aandacht aan me te geven (lucky me.
, en was dus in de toren van de tegenstanders gekropen, ongeveer halverwege, tussen de 'spijlen', waar de snipergun+ammo liggen.
Om het niet helemaal oneerlijk te maken, schoot ik alleen op degene die de vlag droeg. (Als ik ze allemaal zeepte had makkelijk drie keer zoveel punten gepakt, wat ik heb er tien minuten gezeten. Die paar die naar boven kwamen hebben me niet gezien.
Persoonlijk vind ik dit wel kunnen, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
Op een gegeven moment zat er een sniper te schieten op de respawn plek - erg vervelend, en persoonlijk heb ik daar een enorme hekel aan.
Maar goed, ik was naar de overkant gerend, en de tegenstanders hadden het te druk om aandacht aan me te geven (lucky me.
Om het niet helemaal oneerlijk te maken, schoot ik alleen op degene die de vlag droeg. (Als ik ze allemaal zeepte had makkelijk drie keer zoveel punten gepakt, wat ik heb er tien minuten gezeten. Die paar die naar boven kwamen hebben me niet gezien.
Persoonlijk vind ik dit wel kunnen, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.