Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MCE Remote

Pagina: 1
Acties:

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 22:31
Ik heb hier een mooie HTPC staan met windows 7. Helaas is er een probleem met deze HTPC en dat is dat de kast een oude Antec Fusion V1 is. Deze is met VFD scherm en word niet meer ondersteunt door antec in windows 7 (dus niet de versie met de IMon software). Hierdoor werkt de MCE remote die ik gebruik niet goed in XBMC. Nu dacht ik, nou dan koop ik wel een nieuwe MCE remote met een andere IR ontvanger of 2.4GHZ ontvanger, en dan haal ik die van Antec uit de kast. Alleen er is eigenlijk zeer weinig te vinden over goede MCE remotes. Het liefst heb ik een remote met een pookje of iets om de muis mee te besturen. Ik heb er wel enkele gevonden maar die zijn allemaal alleen in het buitenland verkrijgbaar. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die advies kunnen geven, welke afstandsbediening jullie gebruiken en welke jullie aanraden?

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 16:35
Heb je geen mobiele telefoon die SallingClicker ondersteunt? Werkt imho veel handiger dan een afstandsbediening.

Ik gebruik zelf SallingClicker op mijn windows mobile en heb ook een Medion X10 afstandsbediening ernaast liggen. Die Medion kon ik niet zo snel vinden, maar dit is ook een heerlijk apparaatje wat ik je zeker kan aanraden.

• Tripwire999
HenkEisDS schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:19:
Heb je geen mobiele telefoon die SallingClicker ondersteunt? Werkt imho veel handiger dan een afstandsbediening.

Ik gebruik zelf SallingClicker op mijn windows mobile en heb ook een Medion X10 afstandsbediening ernaast liggen. Die Medion kon ik niet zo snel vinden, maar dit is ook een heerlijk apparaatje wat ik je zeker kan aanraden.
Ik heb even naar SallingClicker gekeken maar wij hebben geen van de supported telefoons. We hebben hier:
HTC Desire
Apple Ipod Touch
Samsung Star

Dus dat gaat helaas niet werken.

Die medion X10 is misschien wel wat ga ik even naar opzoek. Maar misschien zijn er andere mede tweakers die nog suggesties hebben?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb zelf deze, die voldoet op zich prima. Hij heeft een trackball om de buis te besturen en dat is wel prettig. Het nadeel is dat je geen letters kunt maken met de cijfertoetsen binnen MCE, maar daar gebruik ik dan een virtueel toetsenbord voor.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 17:08
Heb je wel eens gehoord van de XBMC app voor android?

• Tripwire999
brambo123 schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:33:
Heb je wel eens gehoord van de XBMC app voor android?
Heb ik ja op me telefoon staan maar ik krijg die niet goed werkend helaas. Overigens ben ik ook niet de enige die de HTPC gebruikt en ik heb altijd mijn telefoon bij me dus dat is niet de oplossing. Bedankt wel voor de reactie!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 16:35
En als je die van Paulus (I assume) niet mooi vind kun je hier verder zoeken:
http://tweakers.net/price...oKBUn5xel-iZWKFmZwjhgmVoA

• Tripwire999
HenkEisDS schreef op maandag 27 december 2010 @ 03:24:
En als je die van Paulus (I assume) niet mooi vind kun je hier verder zoeken:
http://tweakers.net/price...oKBUn5xel-iZWKFmZwjhgmVoA
Krijg nou wat die heb ik helemaal niet gevonden :D thx man !

Edit:
Ik denk dat ik voor de Fractal Design Media Center Remote Control Kit ga, heeft iemand hier ervaring met deze afstandsbediening?

[ Voor 17% gewijzigd door Tripwire999 op 27-12-2010 11:27 ]

Pagina: 1