Toon posts:

Goede samenstelling of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Verwijderd

Topicstarter
Hee allemaal!

Ik ben toe aan een nieuwe computer, dus ik heb er een samen laten stellen en heb zelf wat randapparatuur eraan toegevoegd.

Alleen ik wil toch een second opinion over de hardware en de randapparatuur. Kan ik ergens geld op besparen? Of kan ik beter een onderdeel vervangen door iets beters? Ik wil natuurlijk liever niet duurder uitkomen.

Hier het winkelmandje.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

• cone-e3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-12 12:33
Het ziet er goed uit, ik had alleen een 6950 erin gezet ipv de GTX470 is gewoon een stukje sneller voor 20-30 euro meer.

Voor de rest is het meschien een goed idee om te zeggen waar je je computer voor gaat gebruiken.
Toetsenboord/muis vind ik iets persoonlijks en kan ik niet op adviseren dit is gewoon anders voor iedereen.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welkom op GoT. Het is hier de bedoeling dat je altijd eerst zelf op onderzoek uitgaat. Lees reviews, lees forums, lees de specs van de fabrikant, enz enz. Probeer op basis van die info een keuze te maken. Kom je er dan echt nog niet uit, dan kan je hier een topic plaatsen. Vermeldt dan wel duidelijk wat je allemaal al gedaan hebt en wat je vraag is. Zomaar vragen of een spec goed is zonder dat we weten wat je er mee wilt gaan doen, wat je budget is, wat je voorkeuren zijn enz is niet te doen.

Lees ook:
CSL Beleid
*LET OP* - Wat moet ik kopen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica