Apple ID Registratie vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Eindelijk , de ipad is uitgepakt..

Nu heb ik een vraag ik heb een NL en USA acount ,nu wordt er tijdens de configuratie gevraagd om de
ipad te registreren met een apple id.

Wat moet ik nu invullen zonder de mist in te gaan met mijn aangekochte applicaties.?
NL of USA ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21x2 schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:02:
Eindelijk , de ipad is uitgepakt..

Nu heb ik een vraag ik heb een NL en USA acount ,nu wordt er tijdens de configuratie gevraagd om de
ipad te registreren met een apple id.

Wat moet ik nu invullen zonder de mist in te gaan met mijn aangekochte applicaties.?
NL of USA ID
Ehm, als je op beide acconts apps heb gekocht is dat een probleem denk ik, dan zul je moeten kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Registratie is enkel een formaliteit voor Apple's marketingafdeling :) Gewoon je NL account gebruiken en daarna de USA account toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Dank U
Ik ben geen digibeet maar ik worstel toch met bepaalde zaken.

Mobile Device werd niet herkend dit is me gelukt om zelf op te lossen.
Ik ben met mijn USA acount begonnen daar heb ik de meeste applicaties.

Synchronisatie loopt...

Hoe kun je een ander acount toevoegen?
Normaliter switch ik in I Tunes toen ik de applicaties gekocht had,maar dat was voor de aanschaf van mijn ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
21x2 schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:39:
Normaliter switch ik in I Tunes toen ik de applicaties gekocht had,maar dat was voor de aanschaf van mijn ipad.
Als ik iets met mijn Amerikaanse account wil kopen of huren, log ik in met dat account in de Store. Normaliter ben ik met mijn Nederlandse account ingelogd. Je kunt volgens mij niet met twee verschillende accounts ingelogd zijn. Net als in iTunes moet je dus wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 23:05
Je zult tussen de twee accounts moeten wisselen. Als je apps van je Amerikaanse iTunes account wilt installeren op jouw iPad, zal je met die iTunes account in moeten loggen. Dit geldt ook voor aanschaffen op jouw Nederlandse iTunes account.
Voor installeren en updates zal je in de desbetreffende iTunes account (NL of US) ingelogd moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Je kunt gewoon de applicaties door elkaar gebruiken. Ik heb ook UK, NL en USA apps op mijn iPhone. Dat werkt prima. Alleen updaten en aanschaffen moet je via het betreffende account doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Nogmaals bedankt _/-\o_
Pagina: 1