?? Ik zit te twijfelen of ik niet beter daar op zal wachten i.p.v. mxstream...maar ja, ik weet niet hoelang dat zal gaan duren... en ik ben kutsema zo
spuugzat!!!!
Gebruik ff de search en zoek dan op cistron adsl.
1 april moet kpn lijnen delen, ik vraag me af of dat onze aansluiting bij Cistron zal versnellen.
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Cistron schijnt heel goed te zijn, maar met het bedrijf gaat het slecht. Ze hebben geen pieken meer en zoeken naar een investeerder.
Als je niet in de buurt van de huidige Cistron gebieden woont, kun je nog wel een tijdje wachten, vrees ik.
Alhoewel de PTT de centrales en lijnen moet delen, moet Cistron wel GELD hebben om de apparatuur te installeren. (En ik kan me niet voorstellen dat het goedkoop is om zo'n netwerk op te bouwen.)
De geruchten over Cistron's geldvoorraad zijn ook niet echt positief. Ik twijfel er niet over dat Cistron uit gaat breiden, maar het kan nog wel een hele tijd duren voor ze ook maar in de buurt van landelijk komen, lijkt me. In de tussentijd heb ik maar MxStream genomen. Nu maar wachten op snellere en goedkopere concurrenten..
Alhoewel de PTT de centrales en lijnen moet delen, moet Cistron wel GELD hebben om de apparatuur te installeren. (En ik kan me niet voorstellen dat het goedkoop is om zo'n netwerk op te bouwen.)
De geruchten over Cistron's geldvoorraad zijn ook niet echt positief. Ik twijfel er niet over dat Cistron uit gaat breiden, maar het kan nog wel een hele tijd duren voor ze ook maar in de buurt van landelijk komen, lijkt me. In de tussentijd heb ik maar MxStream genomen. Nu maar wachten op snellere en goedkopere concurrenten..
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Precies wachten op Cistron is zinloos, neem gewoon een alternatief en neem Cistron als het voorhanden is !
Verwijderd
Cistron levert inderdaad ff niet meer.
Maar ze zijn absoluut een geweldige provider...
voor meer info en screenshots van downloads www.jhps.net
Begin maar vast met Kwijlen...
Maar ze zijn absoluut een geweldige provider...
voor meer info en screenshots van downloads www.jhps.net
Begin maar vast met Kwijlen...
Verwijderd
Ik ben zeer tevreden over Cistron. Als je eenmaal met Cistron hebt gesurft wil je gewoon niet meer anders. 700-800KB downloaden (als de andere kant het toelaat, dit keer is vaak de andere kant traag
)
En een ping van 15-25 constant.
Cistron LuV
En een ping van 15-25 constant.
Cistron LuV
Pagina: 1