Sony Vaio VGN-FZ31E (zwart beeld)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans1212
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 23:07
Wie kan mij helpen. Mijn vaio start op en blijft "hangen " in het warte opstartscherm. Ik kan op alle knoppen drukken maar er gebeurt niets. Alleen maar zwart beeld. de Vaio is 2 jaar oud. Wie kan mij helpen of mij een tip geven. Ik las in diverse rubrieken over een Nvidia-gpu, (maar ik heb daar weinig verstand van. Is dat ook op mijn vaio van toepassing) Ik lees graag jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al eens een extern scherm aan je laptop aangesloten. Als die het wel doet kan het zijn dat het blacklight kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans1212
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 10:08:
Heb je al eens een extern scherm aan je laptop aangesloten. Als die het wel doet kan het zijn dat het blacklight kapot is.
Dank je wel
Ik heb zowel via een hdmi kabel alsook met een vga kabel een extern scherm aangesloten, maar helaas geen beeld. Heb je nog meer tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet de laptop eens aan de accu start hem op en druk dan op f8, en probeer dan eens alternatieve opstart mogelijkheden.
edit: Zie je bij het opstarten wel het logo van sony, als dit niet zo is dan is er iets met de hardware.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans1212
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 11:28:
Zet de laptop eens aan de accu start hem op en druk dan op f8, en probeer dan eens alternatieve opstart mogelijkheden.
edit: Zie je bij het opstarten wel het logo van sony, als dit niet zo is dan is er iets met de hardware.
Dank je.
Ook dit geprobeerd, maar niets, je hoort hem wel opstarten, maar daarna gebeurd er niets meer. Ik heb ook al een nieuwe schijf erin geplaatst, maar dat had ook geen resultaat. Geen logo of iets, Alleen zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupple
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 15:23
Dan denk ik toch dat er idd iets met je hardware e.d mis is.

[ Voor 11% gewijzigd door Knupple op 26-12-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans1212
LaurensWindt schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:26:
Dan denk ik toch dat er idd iets met je hardware e.d mis is.
Bedankt voor het mee denken en adviseren. Als je nog tips hebt/of iemand anders...graag mijn dochter heeft de laptop wel nodig>voorlopig geef ik die van mij maar.groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote kans dat je gpu kapot is, en ik zie dat je geen garantie meer hebt. Dus het is waarschijnlijk goedkoper om een nieuwe laptop te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans1212
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:51:
Grote kans dat je gpu kapot is, en ik zie dat je geen garantie meer hebt. Dus het is waarschijnlijk goedkoper om een nieuwe laptop te kopen.
Oeps dat is nog eens een advies.....Ik dacht dat het reparen betaalbaar zou zijn, maar als ik je opmerking lees, dan zit ik kennelijk fout(haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans1212
Nog even een aanvulling. Laptop opgestuurd naar Sony en gevraagd om een coulance regeling omdat de laptop niet vaak gebruikt wordt. Sony beantwoord €538 en dan kan hij gemaakt worden....Laptop koste 3 jaar gelden 899. Ik repareer dus niet. Hulde en bedankt SONY. In ieder geval mijn LAST SONY
Pagina: 1