Hallo,
Ik heb de afgelopen 2,5 een goede laptop gehad:
Laptop:
Toshiba Satellite P300-13J
Serie nummer: 48193955W
Video kaart:
ATI Mobility Radeon HD3470
Kaart nummer: A000025330
Ik heb deze laptop 2,5 jaar geleden gekocht. Na 2 jaar en een maand ging mijn videokaart kapot. Ik heb de laptop bij bol.com gekocht met 2 jaar garantie... maar na veel mailen en bellen met toshiba en bol is er niks uitgekomen. Ik denk dat het een vaste videokaart is, dus dat betekend dat deze niet te vervangen is, maar dit weet ik niet zeker. Ik moet zeggen dat ik dat dus zat ben en iets nieuws wil.
Ik wil nu toch overgaan op een desktop.
Ik weet alleen totaal niet waar ik op moet letten bij de aankoop ervan.
Ik hoef niet de beste game-PC, maar zeker ook geen prut computer waar je alleen Word en Internet op kan doen.
Mijn budget is ook niet bepaald ruim, en hoger dan 500,- wil ik niet gaan.
Ik speel de laatste tijd geen games meer, maar Battlefield Bad Company 2 zou wel weer tof zijn, dus als het kan zou ik dat als richtlijn mee willen geven.
graag tips en advies hierover
Ik heb de afgelopen 2,5 een goede laptop gehad:
Laptop:
Toshiba Satellite P300-13J
Serie nummer: 48193955W
Video kaart:
ATI Mobility Radeon HD3470
Kaart nummer: A000025330
Ik heb deze laptop 2,5 jaar geleden gekocht. Na 2 jaar en een maand ging mijn videokaart kapot. Ik heb de laptop bij bol.com gekocht met 2 jaar garantie... maar na veel mailen en bellen met toshiba en bol is er niks uitgekomen. Ik denk dat het een vaste videokaart is, dus dat betekend dat deze niet te vervangen is, maar dit weet ik niet zeker. Ik moet zeggen dat ik dat dus zat ben en iets nieuws wil.
Ik wil nu toch overgaan op een desktop.
Ik weet alleen totaal niet waar ik op moet letten bij de aankoop ervan.
Ik hoef niet de beste game-PC, maar zeker ook geen prut computer waar je alleen Word en Internet op kan doen.
Mijn budget is ook niet bepaald ruim, en hoger dan 500,- wil ik niet gaan.
Ik speel de laatste tijd geen games meer, maar Battlefield Bad Company 2 zou wel weer tof zijn, dus als het kan zou ik dat als richtlijn mee willen geven.
graag tips en advies hierover