Ward85 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:38:
@aliberto
Is het inmiddels wel gelukt om de taal om te zetten naar NL?
Heeft er inmidels iemand de Pro 7 al binnen via die Franse verkoper op Ebay? Ben wel erg benieuwd naar de ervaringen. Zit er ook aan te denk om hem dan maar daar te bestellen.
Ik heb nu net de telefoon in mijn handen, deze was al 3 dagen eerder bij de buurman afgeleverd. Ik leef op 2 adressen vandaar dat ik er wat later achter gekomen ben.
De Franse verkoper is betrowbaar bij deze!!! Je krijgt je product maar daar blijft het dan ook bij.
De doos was netjes verpakt met daarin luchtkussentjes ter extra bescherming.De telefoondoos is geheel verzegeld. Windows Phone versie qua taal krijg je in het begin een optie uit vele talen te kiezen maar spijtig genoeg nog geen Nederlands (maar dit was algemeen bekend). Uiteindelijk maar gekozen voor Engels U.K.
Het is geen QWERTY uitvoering!!!! QWERTZ verdorrie.
Hier ga ik melding van maken ben niet gediend van deze manier van handelen en stuur hem dan ook terug.
EDIT
De verkoper reageerde vlij vlot en vertelde het volgende:
Hello,
We are sorry but we have only QWERTZ keyboard.
The QWERTY model is not available.
If you can find the model on the web, you can return the model.
Best regards.
Christophe
Sales UT
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus dat terugsturen ga ik doen ook!! Je hoort wel hoe het gaat aflopen.
Ik heb hem wel gezegt dat ie beter zijn advertentie moet aanpassen om zo teleurgestelde klanten te voorkomen.
Na 2 dagen met Windows Phone gespeelt te hebben kan ik wel zeggen dat het mooi oogt, maar niet altijd even handig. Flash werd niet ondersteund. Door dit groot gemis ga ik toch van mijn geloofsovertuiging afstappen en toch een Android toestel met alleen touchscreen kopen.
Eerlijk gezegt vond ik de telefoon toch behoorlijk zwaar. Na een tijd internetten op het apparaat begon dit wel voor mij een vervelende factor te worden.
Ik vond het touchscreen wel goed werken in Windows Phone 7 en betrapte me erop doordat het sliden best wel moeilijk open ging dat ik toch neigde naar alleen maar touchscreen te gebruiken. Wat betreft het beeldscherm formaat van de HTC 7 Pro, deze is acceptabel maar eigenlijk zou het wel groter mogen. Vele programma's draaien niet mee met het landschap modus van beeldscherm dus je hebt dan niet zo veel aan het echte toetsenbordje op dat moment. Als je echt een vaste toetsenbord wil hebben in combinatie met een groot scherm en Windows Phone is in mijn opinie een Dell Venue Pro een betere keuze (nu je er nog aan kan komen want Dell gaat ermee stoppen, bij Expansys.nl en Belsimpel.nl verkopen ze deze nog). Daar heb je niet direct te maken met apps die niet mee draaien wanneer je het echte vaste toetsenbord wil gebruiken.
ik heb het geprobeerd maar met vallen en opstaan leer je.
[
Voor 142% gewijzigd door
aliberto op 22-10-2011 11:30
]
Kennis begint met informatie vergaren.