Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Ik zag dat er geen topic hierover was, dus dacht laat ik er maar 1 beginnen. Graag discussie over WP7 of software buiten wegen laten. Dit is een HTC Hardware topic.

Volgens HTC zal de HTC 7 Pro begin volgend jaar komen. Er zijn nu ook aanwijzingen dat deze smartphone al in januari gelaunched word. De HTC 7 Pro is gesignaleerd op de O2 Duitsland website.

Mooie telefoon, maar met 185 iets aan de zware kant? Wat denken jullie? >:)

Relief2009 wijzigde deze reactie 25-12-2010 15:22 (9%)

• Jb1988
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03-09 21:34
Ik kan niet wachten op deze telefoon ter vervanging van mijn HTC Touch Pro. Deze nieuwe telefoon blijkt wel zwaarder te zijn dan mijn huidige telefoon maar is in vergelijking wel minder dik wat voor mij meer uitmaakt dan het gewicht.

Wanneer je deze telefoon bij O2 Duitsland al kunt bestellen. Hoe lang zal het dan nog duren voordat die leverbaar is via de grijze import?

Wat zal deze telefoon ongeveer gaan kosten? 500 euro?

• McBoom
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 15:22
Dit is ook de telefoon waar ik op heb zitten wachten ter vervanging van mijn (inmiddels ruim 2 jaar) oude Touch Pro. Er gaat niets boven een fatsoenlijk hw-keyboard. Mijn vriendin wil deze ook graag want die is zat van haar Viewty :P

• SnoRt
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:59
Langzamerhand komt er wat meer duidelijkheid over de HTC 7 Pro. Zo las ik gisteren dat de prijs van een losse HTC 7 Pro in Duitsland 569 euro zal zijn.

Op een Nederlandse HTC 7 Pro website hebben ze het over ongeveer 30 euro met een 2-jarig abonnement van 22,50.

Het is trouwens op dit moment nog erg lastig om een goede Nederlandse review of preview te vinden, deze HTC 7 Pro review komt misschien nog het meest in de buurt.

Ik verwacht overigens, net als vele, dat de nieuwe Windows Phone 7 toestellen pas in de zomer zullen komen, aangezien dan pas de Nederlandse versie van WP7 beschikbaar zal zijn.
Maar wellicht kunnen we via grijze import al aan een Engelstalige komen bij een webshop binnenkort?

Pokemon kaartenPayment service providerVVE software

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:57

Eagle Creek

Breathing security

Gaat dit qua gebruikservaring een soort combinatie worden tussen de HTC TyTN 2, de HTC HD 2 en WP7?

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

• Benjamin-
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19-09 19:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

De knopjes lijken wel heel erg dun.

Na 2 jaar lang met de Qtek 9000 (HTC Wizard) rond gelopen te hebben, kwam ik bij de Xperia X1. Ja de telefoon was compacter en het toetsenbord zag er gelikt uit, maar typen deed het voor geen meter, het was beter dan onscreen, maar dat was meer als een minpunt voor WM dan een pluspunt voor SE. Als ik het plaatje zo zie krijg ik een beetje hetzelfde gevoel.

Ik zou dan ook zeker dit toetsenbord echt uitproberen, mijn Qtek 9000 typt nog steeds het beste van mijn toestellen tot nu toe (heb nu de Omnia 7), maar het onscreen toetsenbord van WP7 vind ik fijner dan het HW toetsenbord van de X1.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• SnoRt
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:59
Ik denk dat je het toetsenbord inderdaad eerst even moet proberen, of af moet gaan op online reviews. Wat ik zo zie is dat de toetsen op het toetsenbordje er wel iets bovenop liggen. Het zal wel soft-type achtig zijn, ik hoop in ieder geval dat ze er goed over nagedacht hebben.

Pokemon kaartenPayment service providerVVE software

• SaphuA
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-09 09:52
Tot noch toe is dit het enige WP7 toestel met een degelijk toetsenbord als ik het aanbod zo bekijk. Ben zeer benieuwd!

SaphuA wijzigde deze reactie 20-01-2011 16:29 (3%)

• Bolk
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hèhè, eindelijk een WP7 apparaat met querty toetsenbord. Ook hier geldt: een mooie vervanger voor m'n Touch Pro :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• EnnaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-09 17:01

EnnaN

Toys in the attic

Damn. Waarom hebben ze deze formfactor nou niet voor de htc desire-z gedaan? Ik wil mijn htc desire-z, maar dan met dit keyboard ;D
quote:
SnoRt schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:41:
Langzamerhand komt er wat meer duidelijkheid over de HTC 7 Pro. Zo las ik gisteren dat de prijs van een losse HTC 7 Pro in Duitsland 569 euro zal zijn.

Op een Nederlandse HTC 7 Pro website hebben ze het over ongeveer 30 euro met een 2-jarig abonnement van 22,50.
In nederland staat ie al op 545 los

sig

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kom het volgende tegen op amazon.co.uk :
HTC 7 Pro Sim-Free Mobile Phone - Gold
Buy new: £415.00

Available for pre-order. This item will be released on 20 February 2011.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• babbelbox
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 07-02 12:40
Ik kwam dit tegen vandaag.

Begint toch wel leverbaar te worden lijkt het zo in Nederland.

Misschien dat dit een mooie opvolger is voor m'n Xperia X1 (Of misschien toch de HD7???)

• Jb1988
Wanneer ik deze foto's bekijk: http://www.engadget.com/p...o-first-hands-on/#3456514
en deze foto's : http://www.mobilyz.com/ni...e-htc-7-pro-in-duitsland/

valt het mij op dat het qwerty toetsenbord en dan met name het grijze om het qwerty toetsenbord heen donkerder is dan op de andere foto's van de HTC 7 pro. Wanneer ik nu in de pricewatch kijk van tweakers.net zie ik ook dat er een HTC 7 pro Zwart vermeld staat - daarbij valt ook dat het toestel er wel degelijk anders uit ziet.. Zou het zo zijn dat dit 2 verschillende kleuren zijn? Of komt dit door de belichting van de foto's?

http://pinoytutorial.com/...e-revealed-on-o2-germany/

Hier wordt er ook gerept over silver en black...kan helaas weinig meer info vinden over de zwarte variant.

Jb1988 wijzigde deze reactie 10-02-2011 13:11 (19%)

• bverstee
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05:06

bverstee

Retro computing is alive!

Super interessant toestel!

De functie die ik minimaal eis is de mogelijkheid om een SD kaart toe te voegen (bv. 32 GB).

Op de PriceWatch staat bij de specs dat de HTC 7 Pro een SD kaart ondersteunt, maar op de officiële website kan ik daar niets over teurgvinden.

Ook in deze handleiding staat er niets over.

Nou heb ik wel gezien op Google dat er blijkbaar wel een sd kaartslot in zit, maar de vraag is of die gebruikt kan worden (de hardware van de 7 Pro is mogelijk dezelfde als van een Android-model).

Hmmm.. Slashgear:
quote:
there’s no microSD reader for expanding storage
Niet dus... Zucht... Ik wacht geduldig af...

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hm, de levertijd staat op 24 uur. Lijkt me sterk?

• Agelmar
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-09 12:54
Kan wel kloppen hoor, want die van mij is net afgeleverd :)

• Jb1988
quote:
Agelmar schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:47:
Zou je kunnen aangeven waar je hem precies hebt besteld? Welke kleur die is? Liefst met een foto?:)

• Agelmar
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-09 12:54
Belsimpel.nl

Toestel is zwart, idem aan foto's van TS.

• Jb1988
quote:
Agelmar schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:21:
Belsimpel.nl

Toestel is zwart, idem aan foto's van TS.
TS - Tweakers Pricewatch? Zou je 2 foto's van het toestel kunnen maken? Zodra ik die heb gezien zou ik zelf graag ook willen overgaan tot het bestellen van het toestel.

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hoe zit het nou qua gewicht,hoe houd ie vast,hoe is het toetsenbord?beter dan van de x1? etc etc :P we want to know ;)
En ik ben opzich ook wel benieuwd of deze uitbreidbaar is.maar gok dat de telefoon daarvoor opengemaakt moet worden :/

mrsar wijzigde deze reactie 15-02-2011 16:08 (10%)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

quote:
Agelmar schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:47:
Apart, is dat ding ooit officieel aangekondigd of...? :P

• McBoom
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 15:22
quote:
Bolk schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:00:
[...]

Apart, is dat ding ooit officieel aangekondigd of...? :P
Aangezien WP7 nog geen nederlandse introductie heeft gehad is in principe geen enkel toestel officieel aangekondigd, maar sommigen zijn wel leverbaar ;)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

quote:
McBoom schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:15:
[...]

Aangezien WP7 nog geen nederlandse introductie heeft gehad is in principe geen enkel toestel officieel aangekondigd, maar sommigen zijn wel leverbaar ;)
Ah ja, ik zie 'm nu op de Amerikaanse HTC site.

Wie hebben 'm nu? Bevalt-ie een beetje? Ik denk dat ik 'm ook ga bestellen. Die Touch Pro van mij krijgt met de dag meer kuren.

Bolk wijzigde deze reactie 16-02-2011 01:39 (3%)

• lzandman
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

lzandman

The man NOR the myth?

Joost van Schaik (@localjoost), één van de actieve Windows Phone devs in Nederland, heeft de HTC 7 Pro onlangs binnengekregen en een review geplaatst:

http://dotnetbyexample.bl...tc-7-pro-in-da-house.html

What's the speed of Dark?

• Jb1988
Zijn er inmiddels al meer mensen die de HTC 7 pro besteld hebben van belsimpel.nl?

Is het toestel van belsimpel deze:?

of deze:?

Ik hoop dat iemand dit voor mij kan bevestigen.

Jb1988 wijzigde deze reactie 19-02-2011 13:07 (62%)

• Yoran
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-09 22:42
Mijne is de grijze, maar ik weet natuurlijk niet wat ze op voorraad hebben. Je kan ze bellen en een voorkeur aangeven lijkt me.

Overigens vind ik het een super toestel en window phone 7 is helemaal wat ik zocht.

• Belsimpel.nl
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 06-09 15:06

Belsimpel.nl

Bedrijfsaccount Belsimpel.nl
Het toestel dat wij op voorraad hebben is de versie met de grijze achterkant.

• Polen
  • Laatst online: 07-05-2016
onzin comment, excuus.

Polen wijzigde deze reactie 08-03-2011 10:20 (76%)

• Polen
  • Laatst online: 07-05-2016
Maar er zit hier geen sd-slot in? Helemaal geen ext.geheugen slot?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Deze of toch maar de HTC Prime?

nieuws: Afbeeldingen van drie nieuwe HTC-smartphones duiken op

Ik twijfel een beetje, omdat ik de layout van het querty toetsenbord niet handig vind... Keuzes, keuzes :P

• SaphuA
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-09 09:52
Tot nu toe de enige twee toestellen met een qwerty toetsenbord voor WP7 volgens mij? (Op die rare van Dell na, waar hij uit de onderkant komt).

Ben benieuwd wat de verschillen tussen beide zijn.

• Emrulez
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10-08 16:57
Cotulla lijkt een HSPL te hebben voor de 7 Pro

• Jb1988
Ik zie dat de HTC 7 pro nog steeds zo belachelijk duur is in tegenstelling tot andere toestellen. Hoe komt dit? De HTC 7 HD is zelfs op amazone.de voor 280 euro te krijgen. Laagste prijs voor dit toestel 480 euro.

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 19-09 14:47

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Krijgt dit toestel ook de update naar Windows Phone 7.5 en komt het dan ook officieel in Nederland uit? Ik vind dit een prachtig mooi toestel om te zien.

Surface 2 64 GB | Samsung Galaxy S8 | XBOX ONE

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Uiteraard. Maar dan moet ie wel in prijs gaan zakken, dat is het enige dat me nu tegenhoud...

• CAP-Team

CAP-Team

Ja die prijs is nog wel aan de hoge kant, zeker vergeleken met andere toestellen.

• nice2meet
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 27-10-2013
Prachtig toestel...., maar dan wél met Android, ik vind W7 helemaal niets. B.v. een HTC Sensation met dit toestenbord, dat zou mijn ideale toestel zijn. Iemand alternatieven met een gelijkwaardig toetsenbord én Android?

• CAP-Team

CAP-Team

HTC Desire Z ? (dat zou in ieder geval mijn Android alternatief zijn).

• nice2meet
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 27-10-2013
hmmm, nee, de Desire Z is een mooi toestel, maar heeft slechts een 4-rijen qwerty, die 5e rij bovenaan met de cijfers is voor mij onmisbaar en heel belangrijk. Dus geen Desire Z.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Weet iemand of de 7 Pro ook nog een officiële introductie krijgt in Nederland (en zo ja wanneer)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

lzandman

The man NOR the myth?

quote:
Jb1988 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:15:
Ik zie dat de HTC 7 pro nog steeds zo belachelijk duur is in tegenstelling tot andere toestellen. Hoe komt dit? De HTC 7 HD is zelfs op amazone.de voor 280 euro te krijgen. Laagste prijs voor dit toestel 480 euro.
Omdat 'ie relatief nieuw is en wat extra hardware bevat (toetsenbord). Overigens is er wel bespaard op het scherm, want er zit een gewone LCD in. Erg lelijk in vergelijking met de SLCD van mijn Trophy.

What's the speed of Dark?

• CAP-Team

CAP-Team

Mooi om te zien in de pricewatch dat ook de prijs van dit toestel eindelijk aan het dalen is :)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:51
* SinergyX neemt kleine aanloop.

Nu de prijzen van de huidige WP7 toestellen flink dalen, kwam ik ook de 7 Pro weer tegen.

Maar kloppen de specs in de PW wel met de echte cijfers?
http://tweakers.net/price...7279;267967;268076;268371

Onder opslaggeheugen wordt 288MB vermeld, ik neem aan dat dit een typefout is.

Ik ben nog steeds opzoek naar een waardige opvolger van mijn Pro en Pro2, de HTC Prime blijft een 'mythe' en ik verwacht dat Nokia eerder met de front-qwerty toestellen uitkomt (zoals E71) dan met qwerty-sliders. Daarnaast nog een mogelijke SE variant, maar sinds maart dit jaar niets meer van gehoord.

Begreep dat dit toestel te vergelijken is met de HD7 (Trophy heeft afaik stuk beter scherm), maar ik kan verder weinig gebruikerservaringen vinden over dit toestel. Ik lees wel dat de slide-mechanisme stuk beter is dan de Desire Z (mijn alternatief), alleen mis ik zelf de hardwarknoppen onder het scherm.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Da_maniaC
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-09 07:45

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb sinds 2 dagen een HTC 7 Pro.
Het intern geheugen is idd 8 GB , geen 288 MB.
Tot dusver ben ik erg te spreken over de build quality en over WP7. Het draait echt hartstikke soepel en snel.
Wel schrok ik een beetje van het formaat van het toestel, hij is ong. zo groot als een Iphone 4 maar wel een stukje dikker nog (vanwege het toetsenbord). Hij is wel ietsje dunner dan de Touch Pro 2, maar dat zal millimeter werk zijn... (Deze review heeft nog wel wat leuke vergelijkingen etc).
Het toetsenbord is wel erg fijn (het kost nog niet half zo veel moeite om een toets in te drukken als bij mijn voorgaande HTC Touch Pro).
Tot nu toe bevalt het toestel dus enorm, maar ik kan niet wachten totdat Mango uit komt (nog meer functionaliteit en hopelijk een nederlandse of Paypal betaalmethode voor de marketplace).

[Edit]
Hier nog wat pics trouwens:

Da_maniaC wijzigde deze reactie 31-07-2011 16:17 (27%)

Inventory | http://www.zdaemon.org ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• CAP-Team

CAP-Team

Vanavond toch maar de knoop doorgehakt en een HTC 7 Pro besteld.
Mede ervanuitgaand dat Mango er toch wel in het Nederlands opgezet kan worden.

• Yakolev
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 02-09 23:51
Het is toch wel een schoonheid hoor, het schuif mechanisme lijkt mij ook veel degelijker dan op de Android evenknie de Desire Z.

• CAP-Team

CAP-Team

Weet iemand waar je goede accessoires voor deze telefoon kunt krijgen? Bij mijn oude telefoon heb ik bijvoorbeeld een cradle met oplaad functie, en een pouch of iets dergelijks zou ook wel handig zijn.

Pouches enzo kan ik wel vinden via http://www.htcaccessorystore.com maar geen cradles.

• CAP-Team

CAP-Team

Jeuj! m'n HTC 7 Pro is binnen, straks ff ophalen *O*

• CAP-Team

CAP-Team

M'n bevindingen tot nu toe:
- mooi toestel
- Windows Phone 7 werkt erg mooi

Maar volgens mij is het toestel niet goed :(
- regelmatig hangt ie en reboot ie spontaan
- soms wil het scherm niet meer aan
- ineens werken apps die eerst wel werkten niet meer (Loading.. en dan terug naar het apps menu)

Morgen maar es ff bellen met BelSimpel.nl..

• henrid
  • Laatst online: 17-07 11:17
Hij staat ook op mijn verlanglijstje, maar het is slechts te koop bij één winkel, dus misschien nog even wachten. Ik hoop wel dat het een stabiel ding is, ondanks Windows. Ik ben dus benieuwd naar de oorzaak en oplossing van je probleem.

5k@20:44 | 4EM@26:46 | 7k@29:51 | 8k@34:40 | 9k@39:57 | 10k@44:18 | 12k@55:48 | 14k@1:06:27 | 10EM@1:16:57 | 18k@1:27:32 | 20k@1:42:04 | HM@1:43:10

• Limbeckx
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 08-09 14:38
quote:
CAP-Team schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:50:
M'n bevindingen tot nu toe:
- mooi toestel
- Windows Phone 7 werkt erg mooi

Maar volgens mij is het toestel niet goed :(
- regelmatig hangt ie en reboot ie spontaan
- soms wil het scherm niet meer aan
- ineens werken apps die eerst wel werkten niet meer (Loading.. en dan terug naar het apps menu)

Morgen maar es ff bellen met BelSimpel.nl..
Ik heb de HTC 7 Pro nu een maand. Ik heb nog nooit een vastloper gehad. Wel irritant voor je natuurlijk...

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01-07 08:39
quote:
henrid schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:54:
Hij staat ook op mijn verlanglijstje, maar het is slechts te koop bij één winkel, dus misschien nog even wachten. Ik hoop wel dat het een stabiel ding is, ondanks Windows. Ik ben dus benieuwd naar de oorzaak en oplossing van je probleem.
In alle reviews van het OS zul je mensen horen zeggen dat WP7 snel, soepel en stabiel is. Tot en met WM6 was dit inderdaad een probleem, maar WP7 heeft zoals je hopelijk weet niks te maken met die oude troep genaamd Windows Mobile.
Waarschijnlijk is het dus een probleem met de firmware, of een klein hardware defect in zijn model.

• SinergyX
quote:
cPT.cAPSLOCK schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:19:
In alle reviews van het OS zul je mensen horen zeggen dat WP7 snel, soepel en stabiel is. Tot en met WM6 was dit inderdaad een probleem, maar WP7 heeft zoals je hopelijk weet niks te maken met die oude troep genaamd Windows Mobile.
Waarschijnlijk is het dus een probleem met de firmware, of een klein hardware defect in zijn model.
Ik zit echt de tijd uit te zingen tot WP7 ook eindelijk hier eens officieel komt, sta op het punt om van Android weer terug te gaan naar WM. Zelfs een native toestel (HTC Desire) heeft bij android meer problemen dan ik ooit in WM heb gehad, enige verschil is dat je qua programma's en social media wat beter uit de voeten kan, maar WM is ver van 'oude troep'. Voor de basic features (tot waar op dit moment WP7 ook gelimiteerd is, zonder shop of support van diverse grote programma's zoals bv whatsapp) werkt het nog steeds goed, qua batterijduur wint WM nog steeds gemakkelijk.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Limbeckx
quote:
SinergyX schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:35:
[...]

Ik zit echt de tijd uit te zingen tot WP7 ook eindelijk hier eens officieel komt, sta op het punt om van Android weer terug te gaan naar WM. Zelfs een native toestel (HTC Desire) heeft bij android meer problemen dan ik ooit in WM heb gehad, enige verschil is dat je qua programma's en social media wat beter uit de voeten kan, maar WM is ver van 'oude troep'. Voor de basic features (tot waar op dit moment WP7 ook gelimiteerd is, zonder shop of support van diverse grote programma's zoals bv whatsapp) werkt het nog steeds goed, qua batterijduur wint WM nog steeds gemakkelijk.
Als je batterijduur wil moet je geen hedendaagse smartphone nemen. (Blackberry's zijn imo geen hedendaagse smartphones meer)

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01-07 08:39
Of een nieuwe accu kopen. Die Mugen Powered accu's verdubbelen vaak de originele batterijduur, maar zijn wel prijzig...

• CAP-Team

CAP-Team

@ECiftci hij staat als DOA aangemeld, morgen opsturen en hopelijk volgende week een nieuwe die geen problemen heeft.

• CAP-Team

CAP-Team

Hier staat een instructie van hoe je het geheugen kunt uitbreiden naar 32 GB :P

Ziet er niet vreselijk moeilijk uit.. zijn er hier mensen die dit al eens geprobeerd hebben?

• 614
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
quote:
CAP-Team schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:47:
Hier staat een instructie van hoe je het geheugen kunt uitbreiden naar 32 GB :P

Ziet er niet vreselijk moeilijk uit.. zijn er hier mensen die dit al eens geprobeerd hebben?
Niet met een HTC 7 Pro maar wel met een HTC Trophy.
En met de HTC 7 Pro lijkt het nog makkelijker.

• CAP-Team

CAP-Team

Grrmmbl van de week even met BelSimpel.nl gebeld, blijkt dat het toestel nu erg moeilijk leverbaar is :(
Hij staat momenteel al niet eens meer in de pricewatch..

Hopen dat hij toch weer leverbaar wordt..

• Limbeckx
Ik wil die memory upgrade wel gaan proberen. Alleen die odd shaped screw baart me nog enige zorgen. Ik ga eens naar een goede en goedkope microsdhc kaart kijken. Er zijn wat gemengde berichten over of beter dan class 2 wordt ondersteund en of je ook andere merken dan Sandisk kunt gebruiken. Ook dat is een beetje jammer.

• SinergyX
pricewatch: HTC 7 Pro (Qwertz) Zwart
Hier staat hij nog wel bij 3 andere winkels.
(wat is het verschil eigelijk met de link van Cap-Team?)

edit
1. Product niet op voorraad, de levertijd is indicatief
2. Voorraad status: In bestelling
3. Niet op voorraad Verwacht bezorgmoment: onbekend

SinergyX wijzigde deze reactie 30-08-2011 13:35 (25%)

• CAP-Team

CAP-Team

qwertz toetsenbord is geen qwerty toetsenbord. Qwertz is een duitse toetsenbord indeling.

• SinergyX
Ah, duitse indeling :)

http://www.takeitnow.nl/product/6408873/?c_id=972
Deze zegt toch in de specs weer qwerty.

• CAP-Team

CAP-Team

Nieuwe HTC 7 Pro onderweg :)
Morgen hopelijk binnen *O*

Zelfde toestel weer terug gekregen met dezelfde problemen :-(
Ben nu aan het kijken of het aan de SIM kaart ligt, hele middag eigenlijk geen problemen gehad, tot ik de sim kaart erin deed..

Edit: maakt dus ook niks uit :(

CAP-Team wijzigde deze reactie 31-08-2011 16:33 (69%)

• CAP-Team

CAP-Team

Toestel teruggestuurd, maar BelSimpel heeft aangegeven dat het toestel niet meer leverbaar is :(

Nou ja dan ga ik maar eens kijken naar een Samsung Omnia 7 II, HTC Radar of HTC Titan :P

• henrid
Ik kreeg al het gevoel dat dit apparaatje zou verdwijnen voordat het goed en wel te kopen was. En de opvolgers lijken geen fysiek toetsenbordje te hebben. Dan zeg ik bye bye HTC, bye bye WP7.

5k@20:44 | 4EM@26:46 | 7k@29:51 | 8k@34:40 | 9k@39:57 | 10k@44:18 | 12k@55:48 | 14k@1:06:27 | 10EM@1:16:57 | 18k@1:27:32 | 20k@1:42:04 | HM@1:43:10

• SinergyX
Belsimpel zou deze weer op voorraad hebben, maar wel ruim 200 euro duurder dan dat hij een tijdje terug stond.

http://www.belsimpel.nl/H...=1001&utm_medium=1&cntd=1
Pittige 505 euro is toch wat overdreven duur voor de Pro.

Erg jammer, nu eindelijk ook whatsapp er is voor WP wil ik toch gaan, maar er dus bijna geen qwerty meer te vinden is.

SinergyX wijzigde deze reactie 07-10-2011 10:21 (19%)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb op een gegeven moment ook moeten kiezen tussen fysiek toetsenbord of toch maar een Omnia 7. Aangezien de Omnia 7 niet al te duur was heb ik 'm gekocht en eigenlijk kostte de omschakeling maar een paar dagen. Zeker nu Mango uit is werkt het met de spellingscontrole best redelijk. Ik ben super tevreden met WP7 en mis het fysieke toetsenbord eigenlijk niet zo erg. Mocht er ooit een toestel komen met een fatsoenlijk toetsenbord zal ik het overigens wél overwegen...

• henrid
Als je het even tot je door laat dringen is 500 Euro schandalig duur voor een mobieltje die kan internetten met wat slimme software toepassingen. Ik heb via de dump een relatief goedkope HP Pre 3 gekocht met uitschuifbaar toetsenbord, en ben er erg blij mee. Dure leveranciers mogen zichzelf wat mij betreft uit de markt prijzen.

• StarZ
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-09 16:58
http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128

Is het aan te raden om dit te kopen en is er al een officiële update naar wp7.5?

Dank

• CAP-Team

CAP-Team

@StarZ
Waarschijnlijk is dit de QWERTZ variant, en ja Mango zal ook voor dit toestel beschikbaar zijn/komen.

• StarZ
Ik weet dat het de qwertz variant is, hier kan ik wel aan wennen denk ik..
als het 260 euro sheelt, zeker weten!

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:23
Qwertz valt idd best wel aan te wennen (eigen ervaring met een Duitse SE P990i), het Belgisch/Franse Azerty is minder prettig in gebruik, voor iemand, die Qwerty gewend is, imo.
Oude windows phone toestellen kun je altijd het beste uit duitsland importeren. Daar worden ze voor fatsoenlijke prijzen verkocht.

• StarZ
Maar wat ik bedoelde is dat er niks anders is aan het toestel ten opzichte van de nederlandse versie, omdat ik nog wel eens een verkeerde charger kan krijgen of dat de connecties op andere frequenties werken ofzo.

EDIT:

Toch maar besloten het te bestellen totaale prijs: 252euro. Verwachte leverdatum is tussen 20/10-08/11 Dus dat wordt even wachten D=

StarZ wijzigde deze reactie 11-10-2011 13:48 (25%)

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:25

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Iemand al een winkel kunnen vinden die het toestel nog verkoopt onder de 500 euro?

• Marly
quote:
StarZ schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:53:
Maar wat ik bedoelde is dat er niks anders is aan het toestel ten opzichte van de nederlandse versie, omdat ik nog wel eens een verkeerde charger kan krijgen of dat de connecties op andere frequenties werken ofzo.
Stekkers en frequenties zijn in Duitsland hetzelfde als hier, je krijgt alleen een duitse handleiding.

• SinergyX
http://ecx.images-amazon..../81sVyXJS7yL._AA1500_.jpg

Die van Amazon.de lijkt dus toch een qwerty model, duitse handleiding lig ik niet zo wakker van zolang hij ook op engels kan worden gezet.

Edit, nader inzin.. toch een qwertz
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51QHydp5SDL.jpg

SinergyX wijzigde deze reactie 10-10-2011 16:44 (18%)

• aliberto
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08-09 05:41
quote:
Ryatzu schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:55:
Iemand al een winkel kunnen vinden die het toestel nog verkoopt onder de 500 euro?
Goedendag ik heb nu net mijn HTC 7 PRO (QWERTY) besteld met verzendkosten kwam ik uit op 270 euro.

Echter moet je wel een Paypal account hebben. Ik heb hem via ebay.nl besteld.
Moet wel vanuit Frankrijk verzonden worden.

Ik wilde zo graag deze telefoon i.v.m. 5 regelig toetsenbord maar ik greep telkens naast de boot bij nederlandse winkels. Tevens vond ik Belsimpel wel erg duur, zoveel zou ik nooit uitgeven aan een gsm die over 3 jaar weer afgeschreven is.

Nu maar hopen dat technische problemen me bespaard blijven want ik kan geen Frans om te communiceren met verkopende partij. Vaak weigeren Fransen Engels te communiceren. (Gelukkig bestaat er ook nog babelfish voor vertaling)

Zijn er mensen die al hun 7 PRO met een registry hack hun menu taal hebben veranderd naar Nederlands en zo ja wat zijn je bevindingen ervan?

Kennis begint met informatie vergaren.

• SinergyX
Dat is een aanzienlijk groot verschil, kan het franse model dan ook gewoon Engelse menu taal gebruiken?

Heb je toevallig nog een directe link naar ebay pagina?

• aliberto
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:58:
Dat is een aanzienlijk groot verschil, kan het franse model dan ook gewoon Engelse menu taal gebruiken?

Heb je toevallig nog een directe link naar ebay pagina?
Ik had toevallig vorige week een marktplaatsverkoper aan de telefoon en deze verkocht de QWERTZ model bleek achteraf. Echter vertelde deze me dat Engels , Duits, Frans en Italiaans de enige te selecteren talen zijn. (dus standaard), door een register hack kun je de NL taal tevoorschijn tonen. Daarna moet je pas de grote bekende Mango update uitvoeren. Na de Mango update schijnt de NLmenu hack niet meer te kunnen.

De directe link had ik gegeven in vorige bericht, klik maar eens op ebay.nl.
en anders bijdeze nog maals :
http://www.ebay.nl/sch/GS...n=1&_trksid=p3286.c0.m282

en van de franse aanbieder: http://www.ebay.nl/itm/HT...biles&hash=item19c93e1b6e

Je kan er van uitgaan dat de UK,US , Franse, Roemeense modellen QWERTY modellen zijn. Echter moet je goed opletten of het niet van een telecom provider afkomstig is want dan ben je vaak de sjaak met toekomstige firmware upgrades.

Oja de extended batterij van Mugen is typenummer HLI-T7576SL 1800mAh
Tenzij je gelijk de baksteenformaat wil: HLI-T7576XL 3600mAh

http://www.mugen-power-ba...earch/result/?q=htc+7+pro

Ik zat eerst te twijfelen tussen de Dell Venue Pro en de HTC 7 Pro. Echter voor de Dell waren niet echt grotere accu's beschikbaar zonder dat het een baksteen werd.
Tevens heeft de Dell Venue Pro geen zijwaardse openschuivende toetsenbord en geen 5 regelig toetsenbord. Enige voordeel die de Dell heeft is een groter scherm en wat luxere uitstraling en makkelijk te veranderen geheugenkaartje.

Echter ben ik nu in het bezit van een Nokia E71 en deze heeft geen losse rij voor nummers. Vaak ben ik bij het doorgeven van nummers of postcodes erg traag met typen vandaar dat de 7 pro mijn voorkeur heeft.

aliberto wijzigde deze reactie 11-10-2011 22:14 (31%)

• Marly
quote:
aliberto schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:15:
Je kan er van uitgaan dat de UK,US , Franse, Roemeense modellen QWERTY modellen zijn. Echter moet je goed opletten of het niet van een telecom provider afkomstig is want dan ben je vaak de sjaak met toekomstige firmware upgrades.
Voor wie nog van plan is, dit toestel in Frankrijk te kopen: 't bovenstaande is niet correct, betreffende ebay-verkoper heeft blijkbaar een partij QWERTY toestellen op voorraad, maar de standaard toetsenbordindeling in Frankrijk is AZERTY.

• aliberto
quote:
Marly schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Voor wie nog van plan is, dit toestel in Frankrijk te kopen: 't bovenstaande is niet correct, betreffende ebay-verkoper heeft blijkbaar een partij QWERTY toestellen op voorraad, maar de standaard toetsenbordindeling in Frankrijk is AZERTY.
Bedankt voor je correctie, ik had het wel over de Ebay verkoper/ variant. Ik had hierin duidelijker moeten zijn, nogmaals excuses. Dan is het wel correct. Want in de beschrijving staat duidelijk dat de franse verkoper QWERTY uitvoeringen verkoopt.

Voor mij was dit dan ook de hoofdreden om de HTC 7 Pro daar te bestellen.

Ik laat wel weten hoe het is afgelopen en wat ik van het toestel vindt. Zelf heb ik het toestel nog nooit in het echt gezien.

aliberto wijzigde deze reactie 12-10-2011 14:36 (16%)

• StarZ
Inmiddels heb ik het bericht gekregen dat mijn telefoon is afgelevert (Verwacht was 20/10 - 8/11 dus erg tevreden over amazon.de) Ik zou hem straks editen.

• SinergyX
Als alles goed binnen in, denk ik er ook maar eentje te gaan kopen :) Heb het nooit zo op Fransen, maar wil voor zo'n bedrag wel een uitzondering maken :P

• aliberto
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:52:
Als alles goed binnen in, denk ik er ook maar eentje te gaan kopen :) Heb het nooit zo op Fransen, maar wil voor zo'n bedrag wel een uitzondering maken :P
Zo dacht ik ook, ik heb nog nooit Frans op school gehad, maar wilde zo graag deze telefoon dat ik concessies moest doen.

Ik krijg a.s. donderdag via de FedEx het pakketje binnen voor 19:00 uur. Dit kreeg ik in een mail te lezen. De mail was geschreven in het Frans en het Engels.

Wanneer je de trackingcode wil controleren is deze ook gelinkt met de Google vertaal machine.

Tot heden goede service, maar het is nog geen donderdag, dan laat ik meer weten.

Is er iemand die mij een NoDo update kan leveren voor een HTC 7 Pro?
Reden is dat ik de GSM in het nederlands wil zetten maar als ik nu direct ga updaten zit ik vast aan Mango en schijnt het niet mogelijk te zijn om dan aan te passen.
Tevens is de downloadsite van de NoDo op/via XDA down.

De naam van de NoDo update zou moeten zijn:
RUU_Gold_HTC_Europe_1.24.401.01_Radio_5.64.09.20_2 2.42.50.15_Signed

aliberto wijzigde deze reactie 16-10-2011 09:37 (37%)

• Dhr.Maassen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18-09 23:15
Waarom is er nergens fatsoenlijk een QWERTY variant hiervan te vinden?

• Martindo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-09 09:35
Ik heb een hekel aan WP7, ik heb er erg veel problemen mee gehad op de HTC Touch 2 Pro. Ben nu overgestapt naar Android, stukke beter dan WP7.

• SinergyX
quote:
Martindo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:19:
Ik heb een hekel aan WP7, ik heb er erg veel problemen mee gehad op de HTC Touch 2 Pro. Ben nu overgestapt naar Android, stukke beter dan WP7.
Dank je voor deze nuttige bijdrage :)
Een touch Pro 2, natuurlijk kan dat ding geen WP7 draaien..
quote:
Dhr.Maassen schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:17:
Waarom is er nergens fatsoenlijk een QWERTY variant hiervan te vinden?
Dat is dus die franse Ebay versie waar we het over hebben ;)
quote:
aliberto schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:20:
De naam van de NoDo update zou moeten zijn:
RUU_Gold_HTC_Europe_1.24.401.01_Radio_5.64.09.20_2 2.42.50.15_Signed
Mogelijk dat die nog ergens te vinden is op XDA? Al lijkt daar de HTC7 Pro fora beetje erg rustig/stil (tov bv HD2).

• aliberto
quote:
SinergyX schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:32:
[...]

Mogelijk dat die nog ergens te vinden is op XDA? Al lijkt daar de HTC7 Pro fora beetje erg rustig/stil (tov bv HD2).
Je heb gelijk dat het er rustig is, inmiddels heb ik de ROM gevonden, de downloadmirror was in onderhoud.

Ik laat je wel weten hoe het afgelopen is, ik heb veel gelezen over hoe je jouw telefoon kan hacken maar snap er nog niet veel van, ik zou biijna een beloning willen uitloven voor degene die via hulp op afstand / Teamviewer denkt de Engels taal naar Nederlands te kunnen veranderen.

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:25

Ryatzu

quote:
Martindo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:19:
Troll....
Tuurlijk is android beter, het heeft veel meer niet nuttige en niet werkende apps :)

• Dhr.Maassen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18-09 23:15
quote:
SinergyX schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:32:
[...]

Dank je voor deze nuttige bijdrage :)
Een touch Pro 2, natuurlijk kan dat ding geen WP7 draaien..

[...]

Dat is dus die franse Ebay versie waar we het over hebben ;)

[...]

Ja maar dat is lekker omslachtig, daarnaast ik ga geen telefoons uit het buitenland halen, ik wil gewoon support hebben in Nederland, ondanks dat ik zelf wel een hoop voor elkaar krijg. Ik speel voortaan op safe.

@Martindo
Misschien omdat dit toestel ook niet gemaakt is voor WP7? Een Samsung Omnia 7 zal een stuk soepeler lopen lijkt mij :)

• aliberto
quote:
Dhr.Maassen schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:04:
[...]

Ja maar dat is lekker omslachtig, daarnaast ik ga geen telefoons uit het buitenland halen, ik wil gewoon support hebben in Nederland, ondanks dat ik zelf wel een hoop voor elkaar krijg. Ik speel voortaan op safe.
Dan bestel je toch de HTC 7 Pro QWERTY uitvering bij belsimpel.nl
Je hebt dan gewoon 2 jaar Nederlandse / Europese garantie echter betaal je wel 505 euro exclusief verzendkosten.
ik denk dat je dan wel de hand op de knip houdt en het importeren van dit toestel snel zal heroverwegen omdat de Franse aanbieder van Ebay de gsm verkoopt inclusief verzendkosten voor net geen 270 euro. (indien je interesse enorm bij dit toestel lig zou het dus een optie zijn)

De prijs van Belsimpel voor de HTC 7 Pro was gewoon absurt hoog, voor dat geld had je de allernieuwste high end smartphone.
Ikzelf zou de HTC 7 Pro meer als een middenklasser willen positioneren.

EDIT:

Lol ik zie net dat belsimpel niet meer de HTC 7 Pro los verkoopt. Dus nu zijn er al helemaal geen alternatieven meer in Nederland buiten Ebay of andere veilingsites. Ik verwacht dat deze topic aan een veel te vroege dood zal sterven.

http://www.belsimpel.nl/H...1001&utm_content=d&cntd=1

aliberto wijzigde deze reactie 20-10-2011 08:13 (15%)

• Limbeckx
Als iemand nog een HTC 7 Pro 8GB wil, ik denk eraan de mijne te verkopen. Gaat niet weg voor minder dan 275

• aliberto
quote:
ECiftci schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:18:
Als iemand nog een HTC 7 Pro 8GB wil, ik denk eraan de mijne te verkopen. Gaat niet weg voor minder dan 275
Bedankt voor de tip, echter lijkt het me handig voor andere mensen of het om een QWERTY of een WERTZ uitvoering gaat. Is deze developpers unlocked, hoe is de staat van het apparaat. Beschadigd of zo goed als nieuw.
Indien het apparaat dev. unlocked is, heb je het register aangepast naar Nederlandse taal, zodat het menu ook Nederlands is?
Hoe zit het me de garantie?

Wat is voor jou juist de reden om deze telefoon weg te doen als ik het vragen mag?

Verder is het apparaat zonder dat het ooit op officieel op de Nederlandse markt bijna een collectors item aan het worden. Je maakt grote kans dat je hem verkoopt.
Echter moet je wel rekening houden met Ebay prijzen. Daar is momenteel een QWERTY HTC 7 Pro inclusief verzendkosten 270 euro NIEUW.

Ik wil niet stoken maar bekijk het van een nuchtere kant.

aliberto wijzigde deze reactie 20-10-2011 09:47 (10%)

• Limbeckx
Het is een qwerty model. Geen enkele beschadiging. Gaat weg omdat ik zovaak van telefoon wissel als van onderbroek. Zit dus nog 8 a 9 maanden garantie op. En doe maar een goed bod, als ie hem willen dan...

Niet dev unlocked maar de nieuwe chevron komt bijna, right? Geen Nederlands geinstalleerd

• Ward85
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21-09 14:21
@aliberto
Is het inmiddels wel gelukt om de taal om te zetten naar NL?

Heeft er inmidels iemand de Pro 7 al binnen via die Franse verkoper op Ebay? Ben wel erg benieuwd naar de ervaringen. Zit er ook aan te denk om hem dan maar daar te bestellen.

SURFACE PRO 2 BLACK - LUMIA 735 GREY - XBO WHITE

• aliberto
quote:
Ward85 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:38:
@aliberto
Is het inmiddels wel gelukt om de taal om te zetten naar NL?

Heeft er inmidels iemand de Pro 7 al binnen via die Franse verkoper op Ebay? Ben wel erg benieuwd naar de ervaringen. Zit er ook aan te denk om hem dan maar daar te bestellen.
Ik heb nu net de telefoon in mijn handen, deze was al 3 dagen eerder bij de buurman afgeleverd. Ik leef op 2 adressen vandaar dat ik er wat later achter gekomen ben.
De Franse verkoper is betrowbaar bij deze!!! Je krijgt je product maar daar blijft het dan ook bij.

De doos was netjes verpakt met daarin luchtkussentjes ter extra bescherming.De telefoondoos is geheel verzegeld. Windows Phone versie qua taal krijg je in het begin een optie uit vele talen te kiezen maar spijtig genoeg nog geen Nederlands (maar dit was algemeen bekend). Uiteindelijk maar gekozen voor Engels U.K.

Het is geen QWERTY uitvoering!!!! QWERTZ verdorrie.

Hier ga ik melding van maken ben niet gediend van deze manier van handelen en stuur hem dan ook terug.

EDIT

De verkoper reageerde vlij vlot en vertelde het volgende:

Hello,

We are sorry but we have only QWERTZ keyboard.

The QWERTY model is not available.

If you can find the model on the web, you can return the model.

Best regards.

Christophe
Sales UT

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus dat terugsturen ga ik doen ook!! Je hoort wel hoe het gaat aflopen.
Ik heb hem wel gezegt dat ie beter zijn advertentie moet aanpassen om zo teleurgestelde klanten te voorkomen.

Na 2 dagen met Windows Phone gespeelt te hebben kan ik wel zeggen dat het mooi oogt, maar niet altijd even handig. Flash werd niet ondersteund. Door dit groot gemis ga ik toch van mijn geloofsovertuiging afstappen en toch een Android toestel met alleen touchscreen kopen.
Eerlijk gezegt vond ik de telefoon toch behoorlijk zwaar. Na een tijd internetten op het apparaat begon dit wel voor mij een vervelende factor te worden.

Ik vond het touchscreen wel goed werken in Windows Phone 7 en betrapte me erop doordat het sliden best wel moeilijk open ging dat ik toch neigde naar alleen maar touchscreen te gebruiken. Wat betreft het beeldscherm formaat van de HTC 7 Pro, deze is acceptabel maar eigenlijk zou het wel groter mogen. Vele programma's draaien niet mee met het landschap modus van beeldscherm dus je hebt dan niet zo veel aan het echte toetsenbordje op dat moment. Als je echt een vaste toetsenbord wil hebben in combinatie met een groot scherm en Windows Phone is in mijn opinie een Dell Venue Pro een betere keuze (nu je er nog aan kan komen want Dell gaat ermee stoppen, bij Expansys.nl en Belsimpel.nl verkopen ze deze nog). Daar heb je niet direct te maken met apps die niet mee draaien wanneer je het echte vaste toetsenbord wil gebruiken.

ik heb het geprobeerd maar met vallen en opstaan leer je.

aliberto wijzigde deze reactie 22-10-2011 11:30 (142%)

• Pietertje
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-09 13:05

Pietertje

The Rock

Heeft iemand de laatste status van deze HTC 7 Pro?
Ik zie geen actuele prijzen meer en de phone is niet leverbaar op sites die ze leverden.
Is het einde verhaal voor deze phone :'( ?

• SinergyX
quote:
Pietertje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:20:
Heeft iemand de laatste status van deze HTC 7 Pro?
Ik zie geen actuele prijzen meer en de phone is niet leverbaar op sites die ze leverden.
Is het einde verhaal voor deze phone :'( ?
Lijkt er wel op, of je hebt zin om er 500 euro voor neer te leggen. HTC heeft imho aardige fout gemaakt door veels te veel QWERTZ te maken, daar buiten de exotische varianten (Azerty/qwertz) zo goed als iedereen qwerty gebruikt.

Ben nu aan het rondkijken voor mogelijk aziatisch/US model, die zijn standaard qwerty maar weet niet of die gelocked zijn/beschikbaar zijn.

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*