Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren ben ik eigenaar van de Samsung Galaxy 551 (android 2.2), maar ik heb last van banners (veelal onderin). oa in de app van Facebook. Heeft iemand enig idee ook ik die rotzooi van ads by admob kan verwijderen/uit kan schakelen??

Alvast bedankt!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-11 18:29
Gratis apps zijn veelal niet voor niets gratis. Ze worden gefinancierd met het tonen van deze ads. Als je ze niet wilt hebben, zul je de betaalde versie moeten kopen (als deze bestaat, meestal wel).

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 12:15
Adfree

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/com.bigtincan.android.adfree?install=web

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:17

Hoogie2004

Whohooooo

Dit soort apps zou verboden moeten worden. De advertenties zijn de bron van inkomsten voor de ontwikkelaars, en dit soort apps zorgt ervoor dat straks alleen nog betaalde apps er zijn, omdat de gratis versie totaal geen nut heeft....

My iRacing profile | Strava

Verwijderd

Topicstarter
thanks.. maar had dit programma al gedownload en geinstalleerd maar dan kom ik terecht op een website en het helpt niet.. iemand anders goeie tips?

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
adyta schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 15:08:
Gratis apps zijn veelal niet voor niets gratis. Ze worden gefinancierd met het tonen van deze ads. Als je ze niet wilt hebben, zul je de betaalde versie moeten kopen (als deze bestaat, meestal wel).
Dat vat het mooi samen. Als jij de banners niet wilt kun je de volledige versie aanschaffen of het product gewoon niet gebruiken. De banners opzettelijk weghalen is niet wat de ontwikkelaar in gedachten had. Wij helpen hier niet aan mee en daarom gaat dit topic op slot. :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.