Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers
ik heb een ipad en ik vroeg me af of die ook traceerbaar
als je online gaat
inverband met het jailbreaken

mvg mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:07

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als hij gestolen is en de oorspronkelijke eigenaar had een MobileMe account dan is hij traceerbaar ja.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 00:18

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Wat heb je zelf al opgezocht erover? Als je zoekt met Google, kom je o.a. hier uit. En daar staat dat als je restored dat dat alle sporen van de jailbreak weg zijn. Overigens gaat dit over een iPod touch, maar ik ga er vanuit dat het voor de iPad hetzelfde werkt. Echt traceeerbaar zal hij niet zijn out of the box denk ik dus, maar als je hem naar Apple brengt voor reparatie o.i.d kunnen zij, als je hem niet gerestored hebt, zien dat je hem gejailbreaked hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door GiantLeap op 25-12-2010 13:23 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat hij niet eerlijk is , anders krijg ik hem niet voor weinig aangeboden,
maar wil dus weten dat als ik online ga enzo , straks niet de politie op de dam staat

de ipad zit nog wel nieuw in doos

graag even jullie advies

een nieuwe kopen voor het dubbele kan altijd nog

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:43:
ik denk dat hij niet eerlijk is , anders krijg ik hem niet voor weinig aangeboden,
maar wil dus weten dat als ik online ga enzo , straks niet de politie op de dam staat

graag even jullie advies

Als je zelf al denkt dat het geen eerlijke handel is, dan begin je er toch niet aan? Als je hier gaat vragen of de iPad traceerbaar is, en we zeggen nee, koop je 'm dan wel?

Als het antwoord "ja" is, hoop ik dat de politie vandaag nog bij je op de stoep staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:43:

graag even jullie advies

Kijk uit op marktplaats! Wij hebben ook net contact met een oplichter, blijkt het geld via een heel raar shipping bedrijfje te moeten. Linke soep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Als je al denkt dat het niet eerlijk kan zijn, zou ik het sowieso niet doen. Voor zover ik weet maakt het je medeplichtig aan heling. En mocht het niet om gestolen goederen gaan... when it looks too good to be true, it usually is.

Overigens lijkt het me vrij logisch dat topics over het aankopen van (mogelijk) gestolen goederen hier niet echt binnen de policy valt. Ik ga dit topic dus ook sluiten.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.