Ik heb ergens in mei een MacBook van Ebay gekocht, waarvan het scherm in een super staat was. Er zaten geen vette vingers op of iets anders, hij was helemaal gaaf. Ik gebruik de MacBook sindsdien elke dag en al gauw 4 tot 5 uur per dag vanwege school e.d. en het is dus moeilijk het scherm schoon te houden. In het begin maakte ik mijn scherm regelmatig schoon met een doekje maar na een tijdje schoot dat er toch een beetje bij in en nu is het scherm dus zo vies dat ik het niet meer schoon krijg... Het lijkt er op alsof de viezigheid gewoon in het scherm gebrand is... Als ik over het scherm ga met mijn nagel voel ik ook dat het scherm ruw is op de plekken van de viezigheid.
Ik heb al meerdere keren op google gezocht maar ik kon er niks over vinden. Ik heb het scherm al een keer helemaal schoongemaakt met een zacht, niet pluizend doekje en met een vloeistof die je normaal gebruikt voor lenzen, een combinatie van gedestilleerd water en 'non-toxic glass detergent'.
Zijn dit gewoon permanente beschadigingen geworden omdat het scherm zolang vuil is gebleven? Of kan ik het met een of ander goedje nog schoonmaken?
Ik heb al meerdere keren op google gezocht maar ik kon er niks over vinden. Ik heb het scherm al een keer helemaal schoongemaakt met een zacht, niet pluizend doekje en met een vloeistof die je normaal gebruikt voor lenzen, een combinatie van gedestilleerd water en 'non-toxic glass detergent'.
Zijn dit gewoon permanente beschadigingen geworden omdat het scherm zolang vuil is gebleven? Of kan ik het met een of ander goedje nog schoonmaken?