Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik had dit in eerste instantie in het Spica Topic zelf geplaatst, maar het mag dus een eigen topic.

Hey,

ik heb sinds een tijdje af en toe een probleem met mijn Spica.
Als ik hem reboot, dan weigert het touchscreen soms te reageren. Ik kan m'n pincode niet invoeren of de unlock code invoeren(als ik m'n sim eruit haal). De vorige keren loste dit zichzelf op na een nacht slaap, daarna werkte m'n scherm weer. Hij is nu een uur geleden weer er mee opgehouden en ik heb er nu wel eens genoeg van; ik heb geen zin om weer zo lang te wachten. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Bedankt!

Edit: hij doet het nu (de volgende ochtend) nog steeds niet; mag ik er nu van uit gaan dat hij echt kapot is en dat ik hem weg moet brengen voor reparatie? Ik zag al dat een nieuw scherm me 100 euro gaat kosten ofzo..

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Gewoon voor garantie opsturen. Je hebt gewoon garantie, niet naar de verkoper luisteren! Garantie is in Nederland de verwachte levensduur, en dat is voor een mobiel toch zeker twee jaar. ben je hem wel even kwijt :(

Succes!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Je zit alleen aan kosten wanneer de klacht door gebruikerssporen komt. Laat je een toestel vallen en doet daarna het touchscreen het niet meer, is het niet binnen de garantie. Wanneer het scherm gebarsten is of je waterschade hebt (vaak al zelf te constateren door te kijken of de stickertjes rond je accu rood zijn geworden ipv wit), is het geen garantiekwestie.
Wordt je wakker en je touchscreen hapert, doet 't soms wel, soms niet, is het vaak een garantiekwestie. Dit heb ik al vaker meegemaakt met Samsung toestellen, in veel gevallen viel 't toch binnen garantie en kreeg de consument een nieuw scherm erin. Ik zou 'm toch opsturen met de klacht, als ze een prijsopgave hebben wordt je toch van tevoren in kennis gesteld.

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
tuurlijk als het je eigenschuld is heb je geen garantie. ;)
maar als TS er niks over zegt dat het zijn schuld is, en dat het touchscreen het soms wel en soms niet doet leek het mij dat het een garantie kwestie was.