Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Java Certificatie

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 10:41
Ik ben op zoek naar mogelijkheden om mijn programmeerkennis om te zetten in enige certificering door Oracle of een vergelijkbare goede Java certificatie.

Ik zou graag deels klassikaal les krijgen, en vroeg mij af of er mensen zijn die mij een zetje in de goede richting kunnen geven wat betreft mogelijkheden en bedrijven die dit aanbieden. Ik zoek naar iets in de buurt van Rotterdam/Leiden/Amersfoort.

Mocht dit topic ergens ander behoren te staan, dan hoor ik dat graag.

• cariolive23
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Vijfhart is een bekende opleider, staat goed aangeschreven. Ze zitten o.a. in Nieuwegein.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

- peter - schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:17:
Mocht dit topic ergens ander behoren te staan, dan hoor ik dat graag.
Zo werkt het hier niet helemaal. De regels die hier gelden kan je prima zelf even bekijken, zoveel is dat nu ook weer niet ;) Zoeken op google kunnen we ook allemaal, dus ik stel voor dat je eerst zelf opzoek gaat naar aanbieders. Ook hier op het forum is er al eens wat besproken over certificering en opleiders. Dus kijk eens wat topics door. Mocht daar dan echt niks geschikts tussenzitten, of mocht je ervaren willen nagaan, dan kan je een nieuw topic openen, maar let dan wel op Het algemeen beleid, Software Engineering & Architecture Beleid en Waar hoort mijn topic?

Nu vraag je niks meer dan "ik zoek een opleider in deze regio" en thats it. En dat is nu net niet de bedoeling.

[ Voor 13% gewijzigd door Creepy op 26-12-2010 21:20 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.