Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Er is een petitie geopend om Microsoft een duwtje in de goede richting the helpen. Ik dacht dat er hier een hoop mensen zouden zijn de het net als ik enorm irritant vinden dat je geen apps dan downloaden of kopen met een Nederlandse account.

http://www.petitiononline.com/wp7intl/petition.html

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Zoals bekend komt de MarketPlace gewoon medio 2011 uit, deze petitie zal daar niks aan veranderen. Zeker niet gezien het aantal mensen dat getekend heeft. Je kunt het dus irritant vinden dat je nu een amerikaans account moet gebruiken voor de marketplace, maar dat feit heb je al geaccepteerd door vroeg een toestel met WP7 te halen. Dan moet men dus niet achteraf na aankoop gaan lopen zeuren dat je via een omweg de marketplace moet bereiken, immers heb je je daar al bij neergelegd.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Zak aarde schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:25:
Zoals bekend komt de MarketPlace gewoon medio 2011 uit, deze petitie zal daar niks aan veranderen. Zeker niet gezien het aantal mensen dat getekend heeft. Je kunt het dus irritant vinden dat je nu een amerikaans account moet gebruiken voor de marketplace, maar dat feit heb je al geaccepteerd door vroeg een toestel met WP7 te halen. Dan moet men dus niet achteraf na aankoop gaan lopen zeuren dat je via een omweg de marketplace moet bereiken, immers heb je je daar al bij neergelegd.
Exacto. Ik vind het raar dat mensen zeuren dat ze geen toegang hebben terwijl ze van tevoren wisten dat er geen toegang is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is een discussieforum, en daarom dus geen plek om een topic voor een petitie te openen. Discussiëren over het ontbreken van een Nederlandse appstore mag, maar dit is niet de manier. Dus een slotje.

Dit topic is gesloten.