Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

error code 0x80070017

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ging windows 7 64 bits instaleren toen kreeg ik de error code 0x80070017
ik weet niet wat ik moet doen, weet iemand misschien wat dit voor soort foutcode is ?
bedankt

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De code door google heen halen, daar beginnen..

Ey!! Macarena \o/

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:59
*knip* Niet doen....

[ Voor 89% gewijzigd door TheVMaster op 25-12-2010 01:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt het gekke is dat als ik windows vista gebruik en installeer dan werkt het prima maar windows 7 krijg ik de foutcode dan is mijn dvd drive toch niet kapot ?

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Maar fouten op een schijfje zijn errors die de DVD drive terug geeft.

Aangezien de DVD van vista niet op de zelfde DVD staat als van Win 7, kan het euvel daar aan liggen.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Dus dat betkend dat als ik een andere dvd speler in mijn computer zet hij het dan wel doet ?
bedanktj

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Uh.. dat zeg ik niet.

Het kan zijn dat die drive moeite heeft met het schijfie natuurlijk, maar ook het schijfie kan beschadigd zijn.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus als ik het goed begrijp kan het aan 2 dingen liggen
- het schijfje is beschadigd
- of de dvd speler is kapot

maar we denken dat het probleem ligt doordat mijn dvd speler kapot is?

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:46

dimako_

Vogel

Wat voorn systeem is het?
Medion achtig systeem?

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:07

Aganim

I have a cunning plan..

Als een Vista schijf het wel doet, dan lijkt mij eerder dat de oorzaak ligt in de Windows 7 schijf.

Verwijderd

Topicstarter
dimako_ schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:28:
Wat voorn systeem is het?
Medion achtig systeem?
nee zelf gebouwd

Verwijderd

Topicstarter
Aganim schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:28:
Als een Vista schijf het wel doet, dan lijkt mij eerder dat de oorzaak ligt in de Windows 7 schijf.
dvd heb ik laatst nog gebruikt en werkte prima..

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:36

g0tanks

Moderator CSA
Dat het laatst nog wel werkte is natuurlijk geen garantie voor dat het nu nog steeds werkt. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat maakt niet zoveel uit.

Meestal is het een combinatie van. Fikker A doet het prima met merk X, terwijl fikker B er niets van bakt.

Ik heb ook wel eens gehad dat een schijfie het op een andere drive niet doet. Even kopieren naar een andere merk schijf, en gaan. Als je die mogenlijkheid, even proberen.

Heb je wel een Win 7 licentie voor meerdere pc's? Normaliter mag je het maar voor 1 PC gebruiken he ;)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:40:
Dat maakt niet zoveel uit.

Meestal is het een combinatie van. Fikker A doet het prima met merk X, terwijl fikker B er niets van bakt.

Ik heb ook wel eens gehad dat een schijfie het op een andere drive niet doet. Even kopieren naar een andere merk schijf, en gaan. Als je die mogenlijkheid, even proberen.

Heb je wel een Win 7 licentie voor meerdere pc's? Normaliter mag je het maar voor 1 PC gebruiken he ;)
ik ga morgen een andere dvd drive proberen

ik denk dat ik beter niet kan zeggen wat voor schijfje het is, ik denk dat we het beter daar bij kunnen laten :P

bedankt voor de hulp ik zal het morgen even laten weten of eht werkt of niet

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je weet wat voor dag het morgen is? Ik denk niet dat je morgen een nieuwe hebt hoor :P

Ey!! Macarena \o/

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:50:
[...]

ik denk dat ik beter niet kan zeggen wat voor schijfje het is, ik denk dat we het beter daar bij kunnen laten :P
Brand hem nog eens maar dan op de langzaamste snelheid ;) ( x2 waarschijnlijk). Probeer het dan nog eens. :)

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:56:
Je weet wat voor dag het morgen is? Ik denk niet dat je morgen een nieuwe hebt hoor :P
Ik schroef de dvd drive bij mijn oma uit haar pc gebruikt ze vast niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Awsom schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:58:
[...]

Brand hem nog eens maar dan op de langzaamste snelheid ;) ( x2 waarschijnlijk). Probeer het dan nog eens. :)
Oke bedankt zal ik onthouden ik ga eerst een andere dvd drive proberen

Fijne kerstdagen trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2010 23:29 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Welkom bij GoT!

Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.