Ik heb dus een script gemaakt voor een website en online gezet.
Nu heb ik opeens dat het script echt enorm lang doet met laden.
Dit terwijl het script bij andere mensen gewoon in een keer laadt, zonder problemen.
Het script staat op een locatie als domain.com/script.
Als ik naar domain.com ga dan laadt de website snel, maar als ik naar domain.com/script ga duurt het weer eeuwen voordat het geladen is.
Wat ik heb geprobeerd:
- Temp files/cache,cookies,etc. verwijdert van me browser
- Andere browser
- Andere computer
- Router + modem opnieuw opgestart
Dit alles hielp niet.
Heel af en toe lijkt het script voor een aantal seconden weer snel te zijn, maar dan gaat het script weer langzaam.
Het is gebeurd nadat ik een kopie van deze script op localhost heb lopen draaien, wat eigenlijk niet voor problemen zou moeten zorgen.
Iemand enig idee? Want het is best frustrerend.
Ik wist niet precies in welke sectie ik dit moest plaatsen, aangezien het van alles wat is.
Nu heb ik opeens dat het script echt enorm lang doet met laden.
Dit terwijl het script bij andere mensen gewoon in een keer laadt, zonder problemen.
Het script staat op een locatie als domain.com/script.
Als ik naar domain.com ga dan laadt de website snel, maar als ik naar domain.com/script ga duurt het weer eeuwen voordat het geladen is.
Wat ik heb geprobeerd:
- Temp files/cache,cookies,etc. verwijdert van me browser
- Andere browser
- Andere computer
- Router + modem opnieuw opgestart
Dit alles hielp niet.
Heel af en toe lijkt het script voor een aantal seconden weer snel te zijn, maar dan gaat het script weer langzaam.
Het is gebeurd nadat ik een kopie van deze script op localhost heb lopen draaien, wat eigenlijk niet voor problemen zou moeten zorgen.
Iemand enig idee? Want het is best frustrerend.
Ik wist niet precies in welke sectie ik dit moest plaatsen, aangezien het van alles wat is.
[ Voor 5% gewijzigd door Stroopwafels op 24-12-2010 19:08 ]