Ik ben nu al meer dan een uur bezig om deze headset aan de praat te krijgen op mijn machine, maar ben nu echt ten einde raad..
Als ik de USB kabel erin stop gaat hij zoeken maar kan dan geen drivers vinden voor de headset, terwijl windows 7 hem automatisch zou moeten oppakken. Ik heb het ook getest op 2 andere laptops en daar één met Windows 7 en andere met Windows XP en hier werkt hij perfect op en pakt automatisch de drivers op.
Heb Windows 7 al helemaal geupdate en nieuwe drivers geinstalleerd van de chipset, maar nog steeds kan Windows geen drivers vinden
Ook verschillende USB poorten geprobeerd, maar ook dit maakt niks uit.
Mijn systeem:
Moederbord: Asus Moederbord M4A88T-M/USB3,sAM3
Processor: AMD Processor Athlon II X2 250, sAM3
Geheugen: i.i.g. 4GB DDR3 (Dacht Kingston)
Voeding: Cooler Master Voeding Extreme 460W
Videokaart: HD 5770
Iemand nog tips om om deze headset aan de praat te krijgen?
Als ik de USB kabel erin stop gaat hij zoeken maar kan dan geen drivers vinden voor de headset, terwijl windows 7 hem automatisch zou moeten oppakken. Ik heb het ook getest op 2 andere laptops en daar één met Windows 7 en andere met Windows XP en hier werkt hij perfect op en pakt automatisch de drivers op.
Heb Windows 7 al helemaal geupdate en nieuwe drivers geinstalleerd van de chipset, maar nog steeds kan Windows geen drivers vinden
Ook verschillende USB poorten geprobeerd, maar ook dit maakt niks uit.
Mijn systeem:
Moederbord: Asus Moederbord M4A88T-M/USB3,sAM3
Processor: AMD Processor Athlon II X2 250, sAM3
Geheugen: i.i.g. 4GB DDR3 (Dacht Kingston)
Voeding: Cooler Master Voeding Extreme 460W
Videokaart: HD 5770
Iemand nog tips om om deze headset aan de praat te krijgen?