Hallo,ik zou een stabiele en super snelle Gaming Router willen aan kopen;maar welke,dit voor streaming met de PS3(Games) of Films...
Alvast bedankt
Alvast bedankt
[ Voor 18% gewijzigd door Seki op 24-12-2010 17:49 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Seki op 24-12-2010 17:49 ]
Vooral voor draadloos Gaming met de PS3 en ook voor PS3 Mediaserver.brilsmurfffje schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:46:
gaming voegt niets toe aan een router, dus. Wil je spelen over wifi ?
Ge hoort van alle verhalen,dus de nieuwe Linksys E3000 is dus goed,want de vorige routers van Linksys zouden van alle problemen geven.Heb nu een Belkin N1,maar die valt geregeld uit voor een paar seconden.brilsmurfffje schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:59:
dan zou ik voor een goede wireless N router gaan van cisco, linksys, netgear of D-Link.
Ik heb persoonlijke goede ervaringen met de Linksys E3000.
Deze doet ook simultaan 2.4 en 5 Ghz
ach...in een volgend leven lach je er om!
de Sitecom WL308 had WISH, een soort intelligente QoS waarbij gaming verkeer prioriteit krijgt, werkt ook best goed, al heeft de WL-308 grote problemen dat de voeding kan doorbranden (is bij mij helaas ook gebeurd), de WL-309 (ook wel Gaming router 2) heeft geloof ik ook WISH, en doet het ook vrij goed, misschien een aanrader0siris schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:07:
Een gaming router? Valt dat in dezelfde categorie als die overhyped gaming NIC's?
Zou ik de WL-309 kunnen gebruiken met de PS3 voor Online te spelen draadloos voor Call of Duty Black Ops en dergelijke...amx schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:25:
[...]
de Sitecom WL308 had WISH, een soort intelligente QoS waarbij gaming verkeer prioriteit krijgt, werkt ook best goed, al heeft de WL-308 grote problemen dat de voeding kan doorbranden (is bij mij helaas ook gebeurd), de WL-309 (ook wel Gaming router 2) heeft geloof ik ook WISH, en doet het ook vrij goed, misschien een aanrader
Is dit de bij beste Pro routers voor draadloos Gaming.allure schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 20:39:
De draytek komt uit een semi-profesionele hoek, wel heel wat anders dan een sitecom...
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid, bandbreedte staat volledig los van de snelheid .Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 01:52:
Wat voor internet snelheid heb je van je ? afhankelijk daarvan kan je een router aanschaffen . Het zou natuurlijk nutteloos zijn als je een hele dure router heb , maar een crappy verbinding van je provider.
[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 25-12-2010 02:00 ]
en wat had je zelf al gevondenSeki schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:46:
Hallo,ik zou een stabiele en super snelle Gaming Router willen aan kopen;maar welke,dit voor streaming met de PS3(Games) of Films...
Alvast bedankt
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq