Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op het moment het volgende probleem met Word: Hij drukt alles af op A5.
Mijn eerste gedachte was dat het aan de printerinstellingen (HP deskjet 6940, met nieuweste drivers) ligt, maar nee. Afdrukken vanaf andere computers verloopt vlekkeloos, en zelfs vanaf een andere gebruikersaccount op dezelfde computer die de fouten geeft gaat het goed. (Windows XP)
Het probleem zit dus ergens in de word instellingen van het gebruikersaccount dat de problemen geeft.
Nu heb ik al een halve dag in de instellingen zitten zoeken, van zowel printer als Word, maar ik kan toch nergens iets raars vinden.
Weet iemand nog een oplossing, want het enige dat ik nog kan bedenken is Word opnieuw instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, alle instellingen staan al zoals aangegeven in deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:30:
[...]

Helaas, alle instellingen staan al zoals aangegeven in deze link.
Wat staat er nog meer open naast Word? Outlook toevallig? Deze gebruikt Word als tekst-editor. Eventueel kun je ook eens de normal.dot van de user in kwestie opnieuw aanmaken.

Wat heb je nog meer geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen IE, Word en Mijn documenten staan op het moment open.
Met deze account is in het verleden wel "boekjes" afgedrukt, dus handmatig dubbelzijdig, en dan liggend en 2 pagina's op 1 pagina.
Op het moment probeer ik ook een liggend document af te drukken, maar het probleem doet zich ook voor bij staande documenten.

Ik heb verder de instellingen van de printer na gekeken, en alle instellingen van word waarvan ik enige associatie zag met de indeling/instelling van de pagina.

Heb zojuist ook de normal.dot bestanden van de pc verwijdert. Daarna de pc opnieuw opgestart, maar helaas, nog steeds geen succes.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2010 15:54 . Reden: domme vraag verwijdert :); extra toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zegt dat je alle settings al hebt gecheckt, dus tijd om dan vrij zeker te worden over wat nu de boosdoener is:
* wat doet printen uit kladblok? A4?
* idem uit Excel?
* wat bij printen van Word naar een andere printer? A4?
* als dat goed gaat: wat als je een nieuwe printer aanmaakt naar dezelfde deskjet?

Als je twijfelt of een setting is overgenomen: bij twijfel rebooten. Maar dat is ondertussen vast al een paar keer gedaan :+

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 03-01-2011 12:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips,

De pc staat bij men ouders thuis, dus zal van het weekend eens kijken. Ik weet in ieder geval dat printen vanaf andere pc's met dezelfde versie van word (bedrijfslicentie) lukt, en printen met excel vanaf de betreffende pc werkt ook normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:36:
Bedankt voor de tips,

De pc staat bij men ouders thuis, dus zal van het weekend eens kijken. Ik weet in ieder geval dat printen vanaf andere pc's met dezelfde versie van word (bedrijfslicentie) lukt, en printen met excel vanaf de betreffende pc werkt ook normaal.
Misschien een rare vraag, maar is je paginainstelling nu niet ingesteld op A5? Dat lijkt mij de enige logische verklaring. Weet niet precies hoe dat in office XP gaat, maar dat moet vast te vinden zijn.
Pagina: 1