Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DrPoncho
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Voor het vak beroepsoriëntatie van mijn HBO opleiding Informatica heb ik de opdracht gekregen een ICT'er te interviewen. Nou leek tweakers.net me een ideale plek voor deze zoektocht.

Er moet aan een aantal voorwaarden voldaan worden:
  • Minimaal 3 jaar werkzaam in de ICT
  • Minimaal 10 werknemers in je bedrijf
  • Minimaal HBO werkniveau
Mijn gekozen onderwerp is virtualisatie, met als subonderwerpen de hedendaagse toepassingen en de gevolgen voor netwerk-/systeembeheerders. Mocht je overigens zelf een gouden onderwerp hebben dan is het natuurlijk bespreekbaar, maar mijn voorkeur gaat uit naar deze vanwege persoonlijke interesse. Je krijgt het uiteindelijke artikel ter goedkeuring te lezen, daarbij bestaat de kans dat het artikel in een van de landelijke ICT bladen van uitgever Array Publications gepubliceerd wordt.

Ik kom bij je langs om het interview af te nemen, dus je hoeft er weinig voor te ondernemen, het is enkel een kleine tijdsinvestering. Je zou me er een groot plezier mee doen!

Voor meer informatie neem gerust contact met me op (graag zelfs). Het artikel moet 17 januari afgerond zijn.

Prettige kerstdagen!

[ Voor 7% gewijzigd door DrPoncho op 24-12-2010 15:27 ]

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Eventueel heb ik interesse. Je kunt voor verdere details contact met me opnemen, eventueel kun je naderhand nog bepalen of jij vindt dat ik een geschikte kandidaat ben. Ook lijkt me de plaats voor jou van belang ivm met reizen.

Mocht het zo zijn dat ik voldoe aan jouw eisen, zou ook ik graag wat achtergrond informatie verkrijgen. Sowieso ben ik benieuwd op welke termijn het interview plaats vindt.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:03
Werven is niet toegestaan op het forum. Dit topic gaat daarom dicht.

Dit topic is gesloten.