Toon posts:

[IMPORT] Asus NX90jq

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een laptop via ebay.com laten importeren. Hij kost daar namelijk een stuk minder. Als ik de verzendkosten die staan aangegeven bij het bedrag optel kom ik op 2024 dollar. Dit is dus ongeveer 1550 euro. Als ik hem nou niet aangeef bij de belasting en toch gepakt word bij de douane hoeveel komt er dan nog bij op. En als er btw over heen gaat, gaat dit dan over mijn aankoopbedrag of over het bedrag van het product in nederland. Dus als die in nederland 3000 euro kost dat daar de 19 procent over heen gaat of over de 1550?

Mvg,

Wouter

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-01 10:07
Ik meen dat dat dan over die 1550 euro gaat, aangezien dat jouw aanschafwaarde zal zijn! :)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Informatie over boetes, invoerrechten en belasting op importgoederen is prima op te zoeken op de site van de douna/belastingdienst. Aangezien er uit je startpost totaal niet op te maken valt dat je dat al geprobeerd hebt gaat dit topic op slot.

We verwachten hier op GoT namelijk iets meer eigen inzet, in plaats van dat je simpelweg je vraag dumpt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.