Ik heb een voor mij heel vaag probleem met Windows 7. Ik heb een asus laptop met Windows voorgeinstallerd. De laptop is 1jaar oud. Sinds 1week bevriest Windows redelijk spontaan en onwillekeurig. Wat duidelijk is dat hij sowieso bevriest wanneer ik iets wil installeren of deinstalleren (software of Windows update). Dit wordt gestart maar wordt niet meer afgemaakt. De laptop stopt geheel. Windows scherm is gewoon zichtbaar maar de laptop reageert nergens meer op. Lolde tijd blijft stilstaan. Krijg totaal geen foutmelding en het enige wat ik nog kan doen is de laptop uitschakelen met de powerknop. Opnieuw opstarten gaat gewoon, soms bevriest hij weer tijdens het opstarten al. Soms start Windows wel gewoon en werkt hij 10 seconden en soms wel enkele uren, zolang ik maar niets installeer. Echter ook zonder installeren hangt hij spontaan, bv tijdens surfen of ook als ik niets doe en weer wil gaan werken. Krijg dus totaal geen foutmeldingen van Windows.
De enige foutmelding die ik 1 week geleden had, was dat het scherm ineens zwart was en er iets stond met bootsector. Meer weet ik me helaas niet te herinneren. Laptop toen uitgezet en aangezet en sindsdien begon de ellende.
Wat kan dit zijn. Windows opnieuw installeren? Heb bij de laptop alleen geen Windows cd gehad, dus hoe dit te doen?
De enige foutmelding die ik 1 week geleden had, was dat het scherm ineens zwart was en er iets stond met bootsector. Meer weet ik me helaas niet te herinneren. Laptop toen uitgezet en aangezet en sindsdien begon de ellende.
Wat kan dit zijn. Windows opnieuw installeren? Heb bij de laptop alleen geen Windows cd gehad, dus hoe dit te doen?