Op mijn Sony VAIO VPCF11C5E (Win7 64Bits) heb ik via Bluetooth een muis aangesloten, de Sony VGP-BMS33. Zoals de titel al doet vermoeden verliest deze zijn connectie op willekeurige momenten. De muis reageert dan volledig niet meer. Soms helpt het om de muis uit en terug in te schakelen maar vaak ook niet.
Wanneer je op de laptop scant naar Bluetooth apparaten wordt de muis dan ook niet gevonden. Wanneer je de laptop opnieuw opstart is de muis echter weer prima zichtbaar.
Het volgende heb ik gedaan:
- Muisdrivers geupdate
- Bleutoothdrivers laptop waren al up to date.
- Zichtbaarheid van laptop voor Bluetooth apparaten ingeschakeld.
- Mogelijkheid voor Bluetooth apparaten om te connecteren ingeschakeld.
- Ingesteld dat zowel op 2,4Ghz als 5Ghz draadloze communicatie mogelijk is (VAIO Smart Network).
Iemand enig idee wat ik over het hoofd gezien heb en wat ik eens zou moeten proberen? De helpdesk van Sony claimt dat het probleem bij mijn laptop moet liggen, maar voor zover ik kan zien zijn er wat betreft instellingen weinig opties meer open.
Wanneer je op de laptop scant naar Bluetooth apparaten wordt de muis dan ook niet gevonden. Wanneer je de laptop opnieuw opstart is de muis echter weer prima zichtbaar.
Het volgende heb ik gedaan:
- Muisdrivers geupdate
- Bleutoothdrivers laptop waren al up to date.
- Zichtbaarheid van laptop voor Bluetooth apparaten ingeschakeld.
- Mogelijkheid voor Bluetooth apparaten om te connecteren ingeschakeld.
- Ingesteld dat zowel op 2,4Ghz als 5Ghz draadloze communicatie mogelijk is (VAIO Smart Network).
Iemand enig idee wat ik over het hoofd gezien heb en wat ik eens zou moeten proberen? De helpdesk van Sony claimt dat het probleem bij mijn laptop moet liggen, maar voor zover ik kan zien zijn er wat betreft instellingen weinig opties meer open.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen