Steam browser valt soms weg tijdens mw2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-07 08:24
Hallo,

Ik heb de laatste tijd een probleem met de Steam webbrowser. Als ik modern warfare 2 speel en een youtube filmpje tegelijk speel/kijk dan valt die soms weg. Meestal als het filmpje in load is. Bij gewone sites heb ik er geen last van. (nog niet).

En soms als steam wegvalt kan ik niet meer lopen en werkt TAB niet meer in mw2.

Mijn systeem:
AMD Athlon II X4 640 (stock 3Ghz, overgeclocked naar 3.3Ghz)
4Gb DDR 2 Kingston HyperX RAM
PNY GTX460 768MB
500W OCZ Stealth

Complete specs: gallery: Pesu

Wat ik zelf heb gedaan:
Veel gegoogled, maar niet hetzelfde probleem gevonden.
Bij de settings van Steam gekeken, maar daar staat niks over de browser.

Kan ik dit oplossen? Of moet ik het er mee doen?

bvd,
Elija

[ Voor 6% gewijzigd door Pesu op 24-12-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 21:39

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Ik denk dat dit een probleem van Steam zelf is, die browser is gewoon **Censored**.
Had het zelf ook altijd dat ik MW2 zat te spelen, daarna maar overgegaan op WMP op de achtergrond laten draaien...

[ Voor 45% gewijzigd door Spongerobie op 24-12-2010 13:08 . Reden: Punctuatie, andere indeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-07 08:24
Je bedoelt MediaPlayer muziek op de achtergrond? Maar dat wil ik niet. Is wel een goede optie, maar als ik dood ben bij S&D (wat niet vaak gebeurd :+ ) wil ik gewoon filmpjes kunnen kijken op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 21:39

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Ja, had altijd een radio zachtjes op de achtergrond draaien.. dan word het idd een ander verhaal..
Ook als je googled op Steam Overlay crash youtube dan zijn er genoeg mensen te vinden die hetzelfde probleem hebben, je staat er in ieder geval niet alleen voor ;)

Verder zou ik ook niet weten wat je nog zou kunnen aanpassen in de steam browser zelf dat ding daar kan je vrijwel niets aan veranderen afaik