2e exchange agenda niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subzer0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik had op mijn iphone 3GS 1 exchange profiel ingesteld staat voor een gmail agenda.
Hier wilde ik een 2e exchange profiel toevoegen, zodat ik ook de agenda van mijn werk kan zien. Het instellen is geen probleem, gegevens (wachtwoord/servernaam e.d.) worden geaccepteerd.
Vervolgens is deze agenda niet zichtbaar bij de agenda's, hier zie ik alleen die gmail agenda (en een verjaardagen agenda).
Iemand enig idee waarom ik deze niet kan zien?

OS is 4.0.1

This mail was made from 100% recycled electrons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Sync je die agenda wel? Moet wel aan staan bij het profiel bij Mail & contacten en agenda's.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subzer0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Agenda staat 'aangevinkt'.
Instellingen staan gelijk aan die van collega's met een iphone. Ik begrijp echt niet dat deze niet zichtbaar wordt in mijn agenda's....
Glashelder schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:49:
Sync je die agenda wel? Moet wel aan staan bij het profiel bij Mail & contacten en agenda's.

This mail was made from 100% recycled electrons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

iPhone al eens gereboot? En waarom update je het ding niet? Jailbreak? Misschien software geinstalleerd die van invloed kan zijn?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:52
Je moet naar m.google.com/sync surfen op je iPhone. Daar kun je de agenda's kiezen die gesynchroniseerd moeten worden. Staat gewoon in de Google Agenda instructies.

Soms komt die pagina op Nederlands en krijg je een melding dat de dienst niet beschikbaar is. Je moet dan even handmatig van taal wisselen.