Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PS3 Motion-Eye camera heel slecht beeld?

Pagina: 1
Acties:

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:47

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Ik heb zojuist een Motion Camera gekregen + een Move controller, en alhoewel de move controller volgens mij gewoon prima werkt, valt me op dat de beeldkwaliteit van de motion camera bar, maar dan ook echt bar slecht is. Als ik de motion-eye software opstart (foto's maken etc) dan zit er vooral verschrikkelijk veel ruis in het beeld.

Nu was dit in de avond met enkele lampen aan in de kamer, dus geen daglicht, maar toch.

Hebben andere mensen die ervaring ook, of kan ik beter verwachten en moet ik ermee terug naar de winkel?

"Four wheels will move the body. Only 2 wheels will move the soul".

• LompeHork
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 02-07 20:22
Ik heb dezelfde ervaring met kunstmatig licht, ik moet zeggen dat het tijdens daglicht een stuk beter lijkt te gaan. Overall vind ik de kwaliteit van de camera nogal belabberd.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True