Op google rond gezocht en natuurlijk op got, helaas geen antwoord kunnen vinden.
Voor de info: alle gebruikers zitten op 1 en dezelfde server (exchange 2007).
Wat is het probleem?
Rob (outlook 2007) heeft 2 agenda's 1 standaard en 1 agenda genaamd snipperuren.
De 2de agenda snipperuren moeten 2 mensen inkijken.
Nu heb ik 2 mensen uitgenodig: Wilko & Ine.
Wilko heeft de uitnodiging gekregen en kunnen accepteren (outlook 2007) dus werkt zonder problemen.
Ine (gebruikt outlook 2003) krijgt een bericht met de volgende link:
Rob ... heeft u uitgenodigd om zijn of haar "snipperuren" Agenda weer te geven. Zie het volgende artikel voor instructies over het weergeven van gedeelde mappen in Microsoft Exchange:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=57561
Ik krijg alleen de standaard agenda van Rob toegevoegd (uit de lijst van het adressenboek klik ik de naam Rob aan) en niet de snipperuren agenda.
Wat moet ik doen om de juiste agenda geselecteerd te krijgen. (het is namelijk mogelijk, alleen hoe weet ik niet)
Voor de info: alle gebruikers zitten op 1 en dezelfde server (exchange 2007).
Wat is het probleem?
Rob (outlook 2007) heeft 2 agenda's 1 standaard en 1 agenda genaamd snipperuren.
De 2de agenda snipperuren moeten 2 mensen inkijken.
Nu heb ik 2 mensen uitgenodig: Wilko & Ine.
Wilko heeft de uitnodiging gekregen en kunnen accepteren (outlook 2007) dus werkt zonder problemen.
Ine (gebruikt outlook 2003) krijgt een bericht met de volgende link:
Rob ... heeft u uitgenodigd om zijn of haar "snipperuren" Agenda weer te geven. Zie het volgende artikel voor instructies over het weergeven van gedeelde mappen in Microsoft Exchange:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=57561
Ik krijg alleen de standaard agenda van Rob toegevoegd (uit de lijst van het adressenboek klik ik de naam Rob aan) en niet de snipperuren agenda.
Wat moet ik doen om de juiste agenda geselecteerd te krijgen. (het is namelijk mogelijk, alleen hoe weet ik niet)
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe