Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-06 08:48
MEDE8ER MED400X MINI

Deze kleine krachtpatser lijkt in veel opzichten op de AC Ryan Playon!HD mini.
Het is een versie zonder HDD, wel is het mogelijk om er een externe HDD/USB-stick/SD-kaart op aan te sluiten of natuurlijk om te streamen vanaf je PC/NAS.

Afbeeldingslocatie: http://i1219.photobucket.com/albums/dd421/phototies/photo/med400x_mini_flyer_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1219.photobucket.com/albums/dd421/phototies/photo/voor.jpg
voorkant
Afbeeldingslocatie: http://i1219.photobucket.com/albums/dd421/phototies/photo/zij.jpg
zijkant met sd-kaartslot en usb aansluiting
Afbeeldingslocatie: http://i1219.photobucket.com/albums/dd421/phototies/photo/achter.jpg
achterkant

Specificaties:

Processor:
Realtek RTD1073 DD+ - 128MB SPI Flash - 128MB DDR2 SDRAM

Ondersteunde videoformaten: AVI / BDMV Light / BDISO Light / MKV / TS / TP / TRP / M2TS / MPG / MP4 / MOV / M4V / VOB / ISO / IFO / DAT / WMV / ASF / RM / RMVB / FLV resolution up to 720p / 1080i / 1080p

Ondersteunde video codecs: MPEG-1 / MPEG-2 / MPEG-4 SP /ASP /AVC (H.264) / XviD / DivX / WMV9 (VC-1) / RealVideo 8/9/10 (up to 720P)

Ondersteunde audio formaten: Mp3 / Mp2 / OGG Vorbis / PCM / LPCM / AAC / RA / Dolby True HD Passthrough / DTS MA Passthrough to Core 5.1 / Dolby AC3 Downmix &Passthrough / DTS Downmix & Passthrough / FLAC up to 24bit 192Khz / WAV, WMA Standard (DRM, & Advanced Profile not supported)

Ondersteunde foto formaten: JPEG, BMP, PNG

Ondersteunde file system: FAT32, NTFS

Input / Output
• HDMI 1.3, Composite Video
• Stereo RCA audio for analog audio connection
• SD / Sony Pro Duo Card Slot
• SPDIF Optical Output
• USB - 2.0 HOST port x 2

Overig
• Passieve koeling (dus geen ventilator)
• Mede8er Video Wall
• Watched Movie Indicator
• Map beveiliging (Pin Code)
• Ingebouwde NFS Client
• Time Bar FF/FR
• In map JPEG voorvertoning
• Easy navigation button use (excl DVD files)
• Resume playback feature
• Firmware Update via USB
• Photo slide show met achtergrond muziek
• Network - Ethernet 10/100 Mbps
• Optionele Wi-Fi (802.11b/g/n) - MED10WFB (€29,-)
• A/V streaming via UPnP Media Server
• Internet Radio (SHOUTcast)
• File Manager Copying - Card, USB, en Network
• Ondertiteling: SRT, SSA, SUB, SMI format
• Afmetingen: 140 X 105 X 36 mm
• Fabrieksgarantie: 5 jaar

Wat zit er in de doos
• MED400X
• Afstandsbediening
• 2 x AAA Batteries
• AC Adapter
• AV Cables
• User Instructions.

Firmware versies:

3 maart is firmware-versieV4.0.4 (stabiele versie) uitgebracht.

Klik hier voor de versie aanbevolen voor gebruikers die HDMI audio gebruiken.
Klik hier voor de versie aanbevolen voor gebruikers die SPDIF audio gebruiken.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
25 januari is firmware-versie V4 uitgebracht.

Klik hier voor de versie aanbevolen voor gebruikers die HDMI audio gebruiken.
Klik hier voor de versie aanbevolen voor gebruikers die SPDIF audio gebruiken.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
27 december is firmwareversie V3.0.5 (stable version) uitgebracht.
Hiermee is weinig veranderd ten opzichte van de vorige stabiele versie..alleen een gefixte shoutcast.
Hier te downloaden... (alleen voor geregistreerden)
16 december is firmwareversie 4 bèta 5 uitgebracht.
Het betreft nog wel een bèta versie en nog geen stabiele versie!!
Hier vind je een compleet overzicht van deze firmware versie

Ondersteuning:
Meder8erforum.com
Meder8er.nl forum (nederlandstalig)
Gebruikershandleiding (nederlandstalig)
Handleiding Video Wall (engelstalig)

[ Voor 20% gewijzigd door tiesvts op 09-03-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Ik vond dit apparaat wel een eigen topic waardig...
Zelf een lange tijd opzoek geweest naar een mediaplayer om aan mijn synology nas te hangen om zo van het cd en dvd branden af te zijn...
Na lang wikken en wegen op het punt gestaan de ac ryan hdplayon te bestellen toen ik deze in beeld kreeg..
Was welliswaar in grote lijnen hetzelfde..wat de doorslag heeft gegeven voor de mede8er te gaan is het fanloze..
Tot nu toe absoluut geen spijt..doet wat hij moet doen en dat perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Krijg hem vandaag binnen , plaats deze week wel mijn bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Leuk ding doet alles wat hij moet doen , streamen gaat prima vanaf mijn windows 7 pc.
Deze hou ik lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
De beta firmware er ff opgehad , maar zitten nog wat bugs in...
Zie er wel gelekt uit.
Als je alleen maar films kijkt zou ik voor deze gaan , en niks duurders kopen.
Doet zelfs dts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Toch problemen , met nas aan vind ik hem soms wel soms niet.
Kan geen files kopieeren over het netwerk naar angesloten usb disk.
Met de wd tv live geprobeerd die doet het vlekkeloos.
Dus vraag me af waar het probleem zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Die beta's zijn erg buggy nog, maar bij mij gaat kopieren naar USB wel goed. Ook naar me aangesloten 1,5 TB harde schijf. Ik begrijp alleen niet waarom je naar een usbstick bestanden wilt overzetten. Duurt lang en je kan er vrij weinig films op kwijt. Dan kan je beter streamen vanaf je pc.

Voorderest vind ik het ook een topapparaat. Speelt alles af. Nog niks tegengekomen wat ie niet doet. Blurays, mkv, iso, avi enzovoort gaat prima. Ik zou het gebruik van YAMJ aanraden, ziet er echt prachtig uit.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Met usb disk bedoel ik een usb hd dus geen usb stick. Verder kan ik hem wel pingen maar de mini word niet weergeven in het netwerk.
Ik gebruik thumbgen, ook leuk spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
rodian50 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:22:
Die beta's zijn erg buggy nog, maar bij mij gaat kopieren naar USB wel goed. Ook naar me aangesloten 1,5 TB harde schijf. Ik begrijp alleen niet waarom je naar een usbstick bestanden wilt overzetten. Duurt lang en je kan er vrij weinig films op kwijt. Dan kan je beter streamen vanaf je pc.

Voorderest vind ik het ook een topapparaat. Speelt alles af. Nog niks tegengekomen wat ie niet doet. Blurays, mkv, iso, avi enzovoort gaat prima. Ik zou het gebruik van YAMJ aanraden, ziet er echt prachtig uit.
Net gehoord van Maasbommel dat de nas functie nog niet werkt, dus niet zeggen dat het bij jou wel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-12-2021
Werkt deze speler draadloos (i.c.m. wireless dongel) op de 2,4 GHz als ook op de 5 GHz-band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
HP12 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:15:
Werkt deze speler draadloos (i.c.m. wireless dongel) op de 2,4 GHz als ook op de 5 GHz-band?
Voor zover ik weet alleen de 2,4 GHZ...
zie hier de specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Laatst online: 16-10-2024
Hoe bevalt draadloos streamen? (Wireless N) Krijg je bij 1080p films nog vaak van die blokjes? (artifacts)

Ik merk dat ik dit nog af en toe wel krijg als ik zo'n film bekijk op mijn laptop of pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpressore
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 10:42
Hoe zit het met het streamen van 1080p films via bedraad netwerk? Verloopt de 'bird scene' zonder problemen? Als dit werkt haal ik dit zeker in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Elpressore schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:05:
Hoe zit het met het streamen van 1080p films via bedraad netwerk? Verloopt de 'bird scene' zonder problemen? Als dit werkt haal ik dit zeker in huis!
Ik heb de birdscene 30 mbit getest bedraad vanaf mijn synology nas.....hier zitten wel wat haperingen in.

Heb ook de film oceans van BBC in HD zitten kijken...deze werkt wel perfect zonder haperingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Kan iemand vertellen hoe

1. de ondertiteling eruit ziet? (Bij de ac ryan en wd tv live vind ik het niet erg professioneel)
2. Kan je de subs positie wijzigen?
3. Font vergrotem/verkleinen

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 24-01-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 256386 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:50:
Kan iemand vertellen hoe

1. de ondertiteling eruit ziet? (Bij de ac ryan en wd tv live vind ik het niet erg professioneel)
2. Kan je de subs positie wijzigen?
3. Font vergrotem/verkleinen
Effe aangenomen dat dit op de med500x gelijk is.

1. http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,3794.0.html heb ik een zoon genomen van
/Edit:
Foto van scherm met ondertiteling.

een paar letters. Inderdaad niet optimaal. (de lage resolutie daar is een ingebakken sub, de hoge resolutie wordt door de mede8ter geredenderd, ligt aan bron uiteraard)
2, Ja.
3 Ja (tenzij hij zit ingebakken als bij een dvd uiteraard, dan kan het niet, maar dan ziet 1 er wel goed uit uiteraard)

[ Voor 20% gewijzigd door leuk_he op 25-01-2011 11:03 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk_he schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:54:
[...]

1. http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,3794.0.html heb ik een zoon genomen van een paar letters. Inderdaad niet optimaal. (de lage resolutie daar is een ingebakken sub, de hoge resolutie wordt door de mede8ter geredenderd, ligt aan bron uiteraard)
2, Ja.
3 Ja (tenzij hij zit ingebakken als bij een dvd uiteraard, dan kan het niet, maar dan ziet 1 er wel goed uit uiteraard)
1. ik kan niet zien omdat je je moet registreren
Kan jij nog vertellen of het 23.976 foutloos afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 256386 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:03:
[...]

1. ik kan niet zien omdat je je moet registreren
Kan jij nog vertellen of het 23.976 foutloos afspeelt?
1. Link naar plaatje toegevoegd.
Ja. (Wordt als 24fps naar scherm gestuurd, menu maakt geen onderscheid tussen 23,976 en 24, maar verschil lijkt me ook niet waarneembaar)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt. De ondertiteling ziet er keurig uit.
Ik twijfel tussen de ac ryan mini2 en de mede8er MED400xmini. De ac ryan mini2 heeft een nieuwere en
snellere processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
leuk_he schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:54:
[...]

1. http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,3794.0.html heb ik een zoon genomen van
/Edit:
Foto van scherm met ondertiteling.

een paar letters. Inderdaad niet optimaal. (de lage resolutie daar is een ingebakken sub, de hoge resolutie wordt door de mede8ter geredenderd, ligt aan bron uiteraard)
2, Ja.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit op de 400 hetzelfde is...

Verder is er vandaag een nieuwe firmware uitgekomen met videowall..
Linkjes zijn toegevoegd aan de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
  • Laatst online: 28-12-2021
Ik zoek een mediaplayer waarmee je ook live stream programma's (via Sopcast) kunt bekijken.
Is deze daar geschikt voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

HP12 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:11:
Ik zoek een mediaplayer waarmee je ook live stream programma's (via Sopcast) kunt bekijken.
Is deze daar geschikt voor ?
Staat het bij de supported media/streams?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jukebox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-04 11:34
Heb deze nu een week of 3 in bezit. Ik had bij vrienden al een MED500 aangeraden, maar zelf heb ik een NAS dus had genoeg aan een HDD loze. Streamen via Ethernet over Power (Powerline) van HD content gaat erg moeizaam. Op zich geen verrassing, maar zou opstelling wat flexibeler maken als dat het wel goed deed. De shortcuts die je kan aanmaken lijken handig, maar als je wil linken aan een map op een NAS, loop je tegen beperkingen op met het gebruik van leestekens: "/". Maar eens een request op het forum achterlaten dat ze daar iets op verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Jukebox schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:59:
Heb deze nu een week of 3 in bezit. Ik had bij vrienden al een MED500 aangeraden, maar zelf heb ik een NAS dus had genoeg aan een HDD loze. Streamen via Ethernet over Power (Powerline) van HD content gaat erg moeizaam. Op zich geen verrassing, maar zou opstelling wat flexibeler maken als dat het wel goed deed. De shortcuts die je kan aanmaken lijken handig, maar als je wil linken aan een map op een NAS, loop je tegen beperkingen op met het gebruik van leestekens: "/". Maar eens een request op het forum achterlaten dat ze daar iets op verzinnen.
In de nieuwe firmware kun je hele mappen van je nas koppelen aan de videowall...schijnt....
Heb dat nog niet echt werkend gekregen..

Kan wel de mappen op de videowall laten zien..maar het dan afspelen wil nog niet???
Moet ik nog eens induiken...op zich ziet het wel leuk uit met al die hoesjes dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:09
Ik was van plan de AC Ryan Playon HD Mini2 te kopen, reden: de audio out, ik heb nog een stereotoren van JVC van bijna 20 jaar oud. Die heeft geen digital audio maar moet het doen met zo'n analoog tulp aansluiting. Die vind ik op de AC Ryan bijv maar ook op dit apparaat. Ik heb al een WD TV Live maar die mist dat.

Ik was dus bij de MM, geen AC Ryan mini te bekennen maar wel deze Med400x mini. Deze is ook nog eens 10 euro goedkoper. Is dit een verstandige aankoop tov de AC Ryan mini2?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:00
ik denk dat de med400x op dit moment beter is vanwege de vele bugs die in de hd2 zitten. Bij mij werkt alles prima op een paar dingen na:

-de afstandsbediening van de med400 schakelt de TV uit, wat erg irritant is. heeft met de ir code te maken.
-m2ts bestanden van camcorder worden niet naadloos afgespeelt (waar volgens mij alle mediaplayers last van hebben)
- geen eenvoudige manier om shortcuts te maken. Via de videowall kun je wel in 1 keer naar je films toe maar voor muziek en foto's moet je eerst via "mediakeuze" en dan gewenste media kiezen en dan naar eventuele shortcuts

Voor de rest werkt alles goed, ook nfs en smb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:09
Wat betreft de afstandsbediening, ik heb een Samsung ue22c4000 op de slaapkamer en een Panasonic (woonkamer) maar hij zal voornamelijk bij de Samsung staan. Zal eens zoeken of die daarmee kan conflicteren. En het is voornamelijk mkv en avi afdraaien.

Als die al gelijkwaardig is aan de WD TV Live dan ben ik om, meer moet dat voor mij niet zijn, zou wel mooi zijn natuurlijk :)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 16:00
ik heb een JVC tv en zover ik weet ben ik de enige met dit probleem.

Wat betreft het koppelen van mappen via nfs naar de videowall, werkt bij mij goed. Eigenlijk heb ik wat betreft netwerk helemaal geen problemen.

Wat ook aardig is, dat je via "playon tv" uitzending gemist en youtube kunt bekijken op de mede8er, zij het wat primitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Tegenwoordig de videowall ook helemaal werkend mbv het nederlandse forum...werkt erg goed.
Is voor de kids ook handig...ze wijzen een hoesje aan..en voila...

Idd jammer dat dat niet met muziek/foto's kan..

Ik heb gelijktijdig met de mede8er er een logitech harmony one bijgekocht omdat mijn la niet meer dicht ging van alle afstandbedieningen..en ik moet zeggen..wat een verademing.werkt super.

Er is ook een nieuwe firmware uitgebracht..maar ik heb deze er nog niet opgezet omdat ik nu eindelijk alles heb draaien zoals ik wil en ben een beetje huiverig dat na een update al mijn instellingen weer weg zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Vandaag besteld op de ibood hunt, hopelijk is het wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorschach
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 22:08
tiesvts schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:01:
[...]

Ik heb de birdscene 30 mbit getest bedraad vanaf mijn synology nas.....hier zitten wel wat haperingen in.

Heb ook de film oceans van BBC in HD zitten kijken...deze werkt wel perfect zonder haperingen..
Ik heb nu DD-WRT lopen op mijn WNR3500L Router en daar een 2 TB schijf aangehangen
In de router loopt ook OPTWARE (linux distro) en die draait een NFS service

Bird_42_MBit_ABR_(+-1.5 MBit).mkv loopt VLEKKELOOS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 22:19
Speelt de speler ook de subtitles af die in een mkv gebakken zitten? Of moet ik er altijd losse srt's bij zetten?

Weet iemand ook het onderscheid met een wd tv live. Deze heb ik namelijk nu ook. Wat ik zo lees is dat deze alleen geen youtube en zo kan afspelen, maar dat gebruik ik toch nooit. Is er nog een ander verschil. Bv de cpu of iets dergelijks?

[ Voor 51% gewijzigd door VivaAtloni op 16-05-2011 19:52 ]

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
Speler speelt tot nu toe alles af. Alleen wmv audi 5.1 wordt als stereo afgespeeld.
Ook ingebakken subs in mkv worden afgespeeld.

Ik draai momenteel firmware 4.0.4 en heb de volgende issues:
- geluid loopt niet synchroon (lip sync). Ik heb de mede8er via HDMI aangesloten naar mijn samsung b650 tv en het geluid loopt via spdif naar mijn yamaha reciever. Ik heb alle grafische opties op de tv helemaal uitgeschakeld, maar nog steeds loopt het geluid niet helemaal synchroon. Op de fora zie ik dat meer personen hier last van hebben, dus hopelijk wordt het gefixed.
- Als ik een DTS audiospoor kies dan heb ik soms freezes, net of de cpu of het netwerk de film niet bij kan benen. Het gaat gewoon om 1080p mkv's. Als ik het DD audiospoor kies dan heb ik geen last.

Weet iemand wat beter is NFS of samba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:57
Waar vandaan wil je share? Ik wil zelf deze speler wel hebben juist voor NFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
Hoezo waar vandaan? Bedoel je mijn NAS? De share staat op mijn NAS iomega storcenter ix2-200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 12:26
Ben mij ook aan het oriënteren op een nieuwe mediaspeler.
Zat eerst te denken aan de AC Ryan Playon Mini 2 totdat ik las dat hier nog wel wat problemen mee zijn.

Van dit apparaat weet ik echter weinig. Weet wel dat het visueel gezien allemaal niet heel geweldig is.

Maar als ik het goed heb is er inmiddels een nieuwe firmware beschikbaar, versie 4, waarbij het grafische plaatje ook wat beter is geworden. O.a door gebruik te maken van een "videowall". Als ik video's op een externe harde schijf heb staan die ik via het netwerk benader, geeft de mede8er dan gelijk al deze video's weer? Of moet ik overal covers e.d voor aanmaken?

Kan iemand mij daarnaast vertellen of het soepel loopt als ik 1080P bestanden via mijn netwerk wil benaderen op een externe hdd? (100MB netwerk)

En klopt het dat ik met deze geen youtube kan kijken?

[ Voor 3% gewijzigd door Robbie T op 24-07-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 02:42

Royz

Kleurenblind!!

Ik sta voor precies dezelfde keuze. Ik denk dat ik toch voor deze ga en hem deze week koop. Volgens mij is v4 al beschikbaar, dus zou de videowall gewoon beschikbaar moeten zijn, eventueel na een firmware update. Wellicht kunnen anderen meer ervaringen delen, het ac ryan topic loopt harder ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb inmiddels gezien dat het ac ryan topic veel meer inhoud bevat, zelfs als het gaat over deze speler. Veel mensen die de ac ryan hebben gooien er fw van mede8er op en zijn daarna zeer tevreden. ik heb zelf alleen geen zin om te kloten met fw. normaal heb ik daar niet zo een moeite mee, maar in dit geval laat ik dat even aan me voorbij gaan. daarom denk ik dus dat de mede8er voor mij het best is

/edit

heb hem gekocht, hapert bij sommige films. moet even kijken hoe dat komt. kan aan mijn netwerk liggen. ben nu bezig met de moviewall :)

[ Voor 15% gewijzigd door Royz op 26-07-2011 18:39 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertogmarc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2023
Als je deze speler alleen aansluit op een externe harde schijf (via USB) ondervind je dan ook enige problemen.

Heb een AV Ryan speler waar ik te vreden over ben, wilde alleen een HD mini 2 aanschaffen maar die schijnt nog niet helemaal OK te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik gebruik geen USB dus kan het je niet vertellen. Mijn problemen zijn weg nadat ik network gebruik ipv NFS. Vreemd voor mijn gevoel, want NFS is het best dacht ik. Anyway mij hoor je niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:25
Ik zie net dat de opvolger, de MED400X2 vanaf 1 september leverbaar is:

Mede8er Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Toch blijft Y2M nodig zie ik, het is alleen iets minder statisch. Ik denk dat vooral series beter worden weergegeven op de neiuwe manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-06 15:07
Ik heb de MEX400 terug gestuurd omdat deze niet als DRM (renderer) werkte, maar ik zie dat de nieuwe versie dat wel heeft:
- DLNA (DMR) compliant

Wilde eigenlijk de WD TV Live gaan bestellen, maar nu toch weer twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik vnid het nog steeds een heerlijk apparaat. Ik kom niks te kort, en wat ik minder vond zit wel in de nieuwe versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Laatst online: 14-06 19:14
Theodor schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:15:
Leuk ding doet alles wat hij moet doen , streamen gaat prima vanaf mijn windows 7 pc.
Deze hou ik lol...
Hoi Theodor,

Ik ben ook erg tevreden met dit apparaatje maar ik krijg het maar niet voor elkaar om het hele `streamen` aan de gang te krijgen. Het apparaatje ziet mn computer wel ondertussen. maar zodra ik de `workgroup` selecteer vraag hij om een Netgebruikers ID en een wachtwoord.

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze kan vinden of welke naam/wachtwoord hier bedoeld wordt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 22:54

makje

Professioneel prutser

Gebruikersnaam en wachtwoord van je -blijkbaar windows- computer.
Dit zodat hij toegang kan krijgen tot de share die je op je computer hebt aangemaakt <-- hint

Als je nog geen wachtwoord hebt ingesteld op je computer dan zul je die alsnog moeten instellen (of een 2 gebruiker aan moeten maken met een wachtwoord)

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Laatst online: 14-06 19:14
makje schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:24:
Gebruikersnaam en wachtwoord van je -blijkbaar windows- computer.
Dit zodat hij toegang kan krijgen tot de share die je op je computer hebt aangemaakt <-- hint

Als je nog geen wachtwoord hebt ingesteld op je computer dan zul je die alsnog moeten instellen (of een 2 gebruiker aan moeten maken met een wachtwoord)
met share bedoel je de gedeelde mappen?

Zal het vandaag eens gaan proberen!

Bedankt!!

• hjs
  • Niet online

hjs

deze al gezien?
www.m8remote.com

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Wow cool :). ik ga het vanavond gelijk proberen :)

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik ben benieuwd, moet eerst denk ik weer een kabel trekken tussen de mediaspeler en het nieuwe ziggo modem. (staat op een andere plek dan de oude router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Oeps, er is een nieuwe firmware uit, even gemist.

MED500X - MED400X Firmware v4.0.5 - 30 November 2011 (LATEST AND FINAL)
Changelog

1) Fixed Screensaver showing when 'off' in Setup Menu
2) Improved text based (SRT) Subtitle image quality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hmm 30 november. Volgens mij heb ik die dan al. Had ook wel verwacht dat we geen updates meer krijgen, zeker nu er een V2 uitgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Ik heb vorige week de mede8er MED400x2S gekocht (99 euro)

Maar ik merk dat hij van sommige films de DTS niet pakt.
Ik had al de O!play van Asus en die is toch wel een paar jaartjes oud maar die had daar geen problemen mee.(zelfde films)
Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-05 14:09
Heb je niet in je (geluids)instellingen downsampling aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
mcg_nl schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:34:
Heb je niet in je (geluids)instellingen downsampling aanstaan?
Die staan op dts passtrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Moet ie dan niet juist wel aan staan? staat je mediaplayer op een receiver of direct op je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Royz schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:50:
Moet ie dan niet juist wel aan staan? staat je mediaplayer op een receiver of direct op je tv?
De mediaspeler is met een optische kabel direct met mn versterker verbonden.
Pagina: 1