Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• knopi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-05-2024
Goedenavond beste tweakers,

Ik zou jullie erg graag willen raadplegen over een probleem wat ik heb met mijn Samsung Touchwizz.
Ik heb dit toestel (tweedehands) aangeschaft, als vervanging voor mijn (helaas gecrashte) Nokia x6. Nu gebruik ik het toestel zo nu en dan voor tethering. Ik heb begrepen dat het zowel HSDPA, als 3G aan boord heeft. Toch is de internetsnelheid op mijn laptop niet om over naar huis te schrij-ven. Streaming media vormen bijvoorbeeld een ramp, i.t.t mijn vorige toestel. Mijn provider is Vodafone.Wie kan mij helpen? Ligt het aan het toestel, moet ik een andere instelling kiezen? Alle hulp is welkom. Alvast super bedankt!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37
De tetheringsnelheid is niet altijd even snel als de werkelijke 3G/HSDPA snelheid op jouw telefoon. Het verschil hierin ligt vooral aan de gebruikte techniek (kabel of wifi) en het besturingssysteem.

• knopi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-05-2024
Dat begrijp ik beste Alex.
Wat ik niet begrijp:
Ik heb al meerdere HSDPA toestellen gehad, van HTC (met W mobile) tot Nokia. Nog nooit heeft een redelijke internet snelheid een probleem gevormd, Maar nu (bij Samsung) opeens wel? Dat kan toch haast niet?