~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
1,51 => 1,5 => 2
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat, of er wordt een Round half to odd gebruikt of...Jejking schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:18:
Die afronding zal ook wel afgerond zijn misschien?
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 23-12-2010 23:33 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Kun je ook even snel narekenen als je alle moderaties optelt en deelt door het aantal moderaties
Waarom zou je, ik kan me eerlijk gezegd ook geen enkele situatie indenken waar die methode nuttig is?RobIII schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:24:
[...]
Dat, of er wordt een Round half to odd gebruikt of...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Weet ik veel
En als je echt wil weten "waarom zou je" dan moet je even de wikipedia tekst lezen; daar staat uitgelegd wanneer deze systematiek wel van pas kan komen (evenals andere afrondingsmethoden etc.). De methode die we allemaal op de basisschool hebben geleerd is dus niet de enige
[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 23-12-2010 23:34 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij

Verwijderd
Dat staat gewoon in die link die er gegeven werdDirk schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:27:
[...]
Waarom zou je, ik kan me eerlijk gezegd ook geen enkele situatie indenken waar die methode nuttig is?
Verwijderd
Het lijkt me ook niet reëel om 1,45 > 1,5 > 2 toe te passen. Ik heb dat vroegâh op school een keer voorgesteld: 4,5 > 5 > 10 dus met alleen 4,5 gemiddeld slaag je cum laude, maar op de een of andere manier heb ik dat diploma nooit gekregen en was de suggestie een poltieke carrière te ambiëren

Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:28:
en was de suggestie een poltieke carrière te ambiëren

☻/
/▌
/ \