• daanieo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-01-2021
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs mijn pc opnieuw geïnstalleerd, maar heb dat niet helemaal handig gedaan.. Ik ben namelijk vergeten mijn muziek te backuppen. Wel heb ik alles nog op mij iPad staan, maar na een tijdje googlen kon ik niks vinden. Ik weet nog wel dat ik mijn iPod in Disk-mode kon zetten, maar dat lijkt er niet meer te gaan of zo..
Mijn vraag is dus of iemand weet hoe ik hier bij kan komen. Verder draai ik een dual-boot met Windows en Ubuntu.

Bij voorbaat dank,
Daan

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Heb je uberhaupt wel gezocht? Er is genoeg over te vinden.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik neem aan dat deze ook voor de iPad werkt: http://www.copytrans.net/download.php Met iPods kun je in ieder geval gewoon drag and droppen. Zowel eraf als erop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
sharepod werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Copytrans werkt voor de iPad, maar snelheid win je er helaas niet mee.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt ook heel simpel je iPad aansluiten aan iTunes. Dan je nieuwe PC/install/mac machtigen en de aankopen (muziek/apps/film) overzetten via iTunes. Je klikt dan rechts op de iPad en kies je "aankopen overzetten"

Werkt keurig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je zegt dat je hebt gegoogled, maar niks hebt gevonden. Desondanks als je zoekt naar copy music from ipad to pc zijn er meer dan genoeg websites te vinden die een oplossing voor je probleem hebben. Dit topic gaat daarom op slot.

Mocht je er desondanks niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeldt dan wel duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Zie ook het algemeen beleid.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.