Ik embed een youtube video met de embedSWF functie van google. Het object krijgt een id "ytplayer". Nu wil ik mouseup events op dit object opvangen, om te registreren of de gebruiker de seek balk gebruikt.
Nu doet zich de volgende situatie voor:
Ik heb al een tijd zitten debuggen. Het gebruik van standaard JS ipv jQuery helpt niet. Als ik document.getElementById("ytplayer") doe, krijg ik netjes een HTML Object terug. Dat object heeft ook gewoon een addEventListener functie. Firefox en IE vertonen hetzelfde gedrag.
Kortom, als ik de listener op de body zet ben ik in staat mouseUp op de player af te vangen. Als ik dezelfde listener op de player zelf zet, gebeurt er niets.
Ik kan er wel omheen werken, maar ik ben nu geinteresseerd
. Begrijpt iemand wat er aan de hand is?
Nu doet zich de volgende situatie voor:
JavaScript:
1
2
| $("body").bind("mouseup",function(e) {alert(e.target.id)}); // alerts "ytplayer" $("#ytplayer").bind("mouseup",function(e) {alert(e.target.id)}); // no response |
Ik heb al een tijd zitten debuggen. Het gebruik van standaard JS ipv jQuery helpt niet. Als ik document.getElementById("ytplayer") doe, krijg ik netjes een HTML Object terug. Dat object heeft ook gewoon een addEventListener functie. Firefox en IE vertonen hetzelfde gedrag.
Kortom, als ik de listener op de body zet ben ik in staat mouseUp op de player af te vangen. Als ik dezelfde listener op de player zelf zet, gebeurt er niets.
Ik kan er wel omheen werken, maar ik ben nu geinteresseerd