Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen,

Na een systeemherstel op mijn hp laptop pavilion wil de laptop niet verder komen dan het laadscherm,
Ik krijg een bluescreen met de foutmelding page fault in nonpaged area 0x00000050

Ik heb een geheugentest gedaan en hier zitten geen fouten in.
Vervolgens geprobeerd op te starten in veilige modus, hierbij krijg ik dezelfde bsod.
Daarna de recovery cd's van hp geprobeerd wederom een bsod.

Heeft iemand een oplossing ik kon niet verder meer en hier staan allemaal bestanden op waar ik geen backup van heb

Frank

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Nav Error message when you start a Windows Vista-based computer: "STOP: 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA" zou ik de laatste SP van Vista op je machine installeren. Welke SP heb je geinstalleerd staan? Kan je je Vista nog repareren?
Daarnaast kan je dmv een Linux livecd (zoals Knoppix) de data hoogstwaarschijnlijk nog benaderen en evt veilig wegschrijven naar een andere partitie / usb stick / dvd'tje.

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 23-12-2010 20:15 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Outerspace schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:14:
Nav Error message when you start a Windows Vista-based computer: "STOP: 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA" zou ik de laatste SP van Vista op je machine installeren. Welke SP heb je geinstalleerd staan? Kan je je Vista nog repareren?
Daarnaast kan je dmv een Linux livecd (zoals Knoppix) de data hoogstwaarschijnlijk nog benaderen en evt veilig wegschrijven naar een andere partitie / usb stick / dvd'tje.
Hij heeft de recovery CD's van HP geprobeerd, dus een Vista repair gaat niet helpen.

Welke geheugentest heb je geprobeerd? Dit wil nog wel eens uitmaken.
Hoeveel geheugen modules heb je in je Notebook zitten?

Ook kun je, zoals Outerspace aangeeft nog even booten met een Linux Live CD, ook kun je misschien nog checkdisk proberen of een variant daar op.