Ik heb een Cooler Master CM 690 II Advanced aangeschaft. Nu ben ik deze een beetje aan het modden, raampje erin, ander kleurtje spuiten en... een setje witte CCFL's zouden ook wel nice zijn.
Nu heeft deze case een knop aan de bovenkant om de verlichting van de FAN led aan de voorzijde aan/uit te zetten. Ik vraag me af of ik deze knop zo kan modden dat hij ook kan dienen voor een setje CCFL.
Hier een foto van de achterzijde van het paneel:

Hier een foto van de switch alleen. Zo te zien zijn er 2 rijen connectoren (power en reset button hebben dit niet), waarvan 1 rij gebruikt is voor de LED fan. Een van de 3 connectoren is leeg, geen idee waar die voor is? De 2e (lege) rij kan volgens mij gewoon gebruikt worden voor andere doeleinden

Nu heb ik zelf wat zitten Googlen en vogelen en ben ik gekomen tot de volgende oplossing:

Dit is wat ik nu wil weten:
Nu heeft deze case een knop aan de bovenkant om de verlichting van de FAN led aan de voorzijde aan/uit te zetten. Ik vraag me af of ik deze knop zo kan modden dat hij ook kan dienen voor een setje CCFL.
Hier een foto van de achterzijde van het paneel:

Hier een foto van de switch alleen. Zo te zien zijn er 2 rijen connectoren (power en reset button hebben dit niet), waarvan 1 rij gebruikt is voor de LED fan. Een van de 3 connectoren is leeg, geen idee waar die voor is? De 2e (lege) rij kan volgens mij gewoon gebruikt worden voor andere doeleinden

Nu heb ik zelf wat zitten Googlen en vogelen en ben ik gekomen tot de volgende oplossing:

Dit is wat ik nu wil weten:
- Ik heb zeer weinig verstand van dit soort toestanden, maar kan iemand voor mij kijken of dit een beetje logisch is en/of zou moeten werken?
- Zo nee, hoe dan wel?
- Hoe kan ik het beste de draadjes op de connectoren solderen? Iemand tips/tricks? Heb op youtube wel wat soldeerfilmpjes gezien, maar deze connectoren zien er wel heel klein uit!