Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Garmin-Asus A10, goed toestel so far so good.

Waar het om gaat is de navigatie software en de geinstalleerde maps. Tot vorige week werkte het super niks aan de hand. Vandaag probeer ik een locatie op te zoeken en geeft het toestel de melding dat er geen geinstalleerde kaarten zijn. Vreemd maar waar.

Gelukkig had ik binnen 60 dagen een update gegeven aan het toestel die ik via my.garmin wederom kan benaderen. Echter als ik garmin map update v2.5.14 gebruik dat download ie de map en kaarten, bereid alles voor maar wil onder geen mogelijkheid op toestel installeren (stap 3). Vervolgens taskiller, virusscanner, etc uitgezet helaas nog steeds geen succes. Terug naar fabrieksinstelllingen ook geen succes. Zit met de handen in het haar en wordt door KPN naar Garmin gestuurd en weer terug.

Weet iemand hoe ik de City Navigator Europe NT 2011.20.gmap bestanden handmatig op het 4gb telefoongeheugen of SD moet installeren (telefoon is gelijk aan de navigatieapp)?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 17:11 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
Telefoon aan de USB en dan in je Explorer naar de schijf gaan?
Of het SD'tje eruit halen en in je PC steken?

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd... dit werkt helaas niet met de explorer. Als je Garmin Map updater gebruikt zet ie alles goed maar helaas niet bij mij. Hij geeft aan dat er geen mappen zijn geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 19:18
Heb je ook geprobeerd om met behulp van MapSource de kaarten over te zetten:

Betreffende kaart en gebied selecteren en dan zeggen tranfser->send to device.