Toon posts:

[iPod nano] Alleen monochroom "do not disconnect" scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee, ik heb me hier aangemeld om een dringende vraag te stellen waar ik nergens antwoord op kan vinden.
ik heb vandaag de nieuwe ipod nano gekregen (die kleine met touchscreen) en als ik hem op de pc aansluit staat er; do not disconnect, als ik hem er dan uittrek staat er met een vinkje ok to disconnect. ook is het scherm monochroom geworden...
en ik heb geen idee hoe ik op de nieuwe ipod nano moet resetten want er zitten maar 3 knopjes op( volume, en hold maar bij hold knopje als ik die indruk gebeurd er niks!)

iemand oplossing? 8)7
x

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Waarom trek je hem eruit als er expliciet staat dat niet te doen?

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

bram1984 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:08:
Waarom trek je hem eruit als er expliciet staat dat niet te doen?
Dat.

Daarnaast kun je in de handleiding vinden, en op internet, hoe je hem handmatig een reset kunt geven.

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:14
Google "reset ipod nano" geeft in de eerste link het antwoord: http://support.apple.com/kb/ht1320

En lees daarna ook even de huisregels door op Het algemeen beleid (bij het hoofdstuk "Het plaatsen van topics").
Over het algemeen is het de bedoeling dat je éérst Google of de zoekfunctie van Tweakers gebruikt. De kans is groot dat je het antwoord namelijk eenvoudig kan opzoeken. Mocht dit topic straks ineens "op slot" staan, dan weet je wat de reden zou kunnen zijn.

[ Voor 67% gewijzigd door EdwinW op 23-12-2010 22:31 ]