• patv
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-11-2025
Ik vroeg me of als je een samsung 3d televisie dan een philips 3d blu-ray speler kan gebruiker of anders philips 3d televisie en een samsung 3d blu-ray speler ? Voordeel vind ik dan dat je van beide philips en samsung de Internet TV kan gebruiken?

philips reactie :
U heeft mij gevraagd of u de BDP8000 op uw Samsung TV kunt aansluiten om zo 3D TV te kijken.
Ik heb dit voor u uitgezocht. Voor het kijken van 3D is het helaas noodzakelijk dat beide producten van hetzelfde merk zijn.

samsung reactie :
We verwachten dat dit zou moeten werken. Toch adviseren we u om dit eerst te testen in een electronicazaak.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:30
Hmm, volgens mij zou dit gewoon moeten kunnen, het gaat immers via HDMI, en de PS3 met 3D werkt ook op iedere tv.

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:39
Dat gaat werken, alleen 3d brillen zijn niet onderling niet 'uitwisselbaar' Dus een 3d bril die je bij een Sony speler krijgt, is niet compatibel bij een Samsung speler.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jolly_Jumper schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:05:
Dat gaat werken, alleen 3d brillen zijn niet onderling niet 'uitwisselbaar' Dus een 3d bril die je bij een Sony speler krijgt, is niet compatibel bij een Samsung speler.
Ik had altijd begrepen dat de TV het synchroniseren e.d. van het brilletje voor z'n rekening nam?

• Spb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02 10:42

Spb

Osiris schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:13:
[...]

Ik had altijd begrepen dat de TV het synchroniseren e.d. van het brilletje voor z'n rekening nam?
Klopt, ik heb zelf een 3d tv, het enige dat -tot op heden- van hetzelfde merk moet zijn zijn de TV en de 3d brillen. De rest is hdmi (1.4 protocol). Bluray van merk x en TV van merk y werkt dus ook qua 3D prima samen.