Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb vandaag een pc overgezet in een andere kast.

Ik heb (op de harde schijven)windows XP staan en dacht door middel van Windows 7 in de DVD lade te doen
dat het vanzelf ging dat het systeem zou begrijpen dat het Windows 7 zou gaan installeren.(formatteren)

Als ik de pc opstart komt hij niet verder dan het windows hulp screen, waarin je kan kiezen welke modus je wil.

kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

In de bios de bootvolgorde veranderen zodat je pc eerst je dvd-rom kiest voordat hij naar de HD gaat.
Heb je dat al voor elkaar?

[ Voor 12% gewijzigd door job op 23-12-2010 15:59 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:57:
Ik heb vandaag een pc overgezet in een andere kast.

Ik heb (op de harde schijven)windows XP staan en dacht door middel van Windows 7 in de DVD lade te doen
dat het vanzelf ging dat het systeem zou begrijpen dat het Windows 7 zou gaan installeren.(formatteren)
:D

Nee, daar moet je wel wat voor doen.
Maar dat kun je prima zelf opzoeken door te gaan [google=computer opnieuw installeren] -

de vraag die je nu hier neerlegt is wel zo basis en bovendien op een verkeerde plaats dat dit topic hier alleen maar een slotje op gaat krijgen.

Let voortaan even op? Als je een vraag hebt echt over Windows dan is Windows Clients een goede plek.
Ook daar geldt echter dat je topic moet voldoen aan Het algemeen beleid.

[ Voor 14% gewijzigd door alt-92 op 23-12-2010 16:18 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.