http://www.ambarella.com/...-Based-Smart-Cameras.html
Vooropgesteld snap ik niet waarom het persbericht het ding introduceert alsof het enkel en alleen voor Android geschikt is - ik zie namelijk een system on a chip bestaande uit drie cores en een tweetal DSPs. Tuurlijk is een Android-based telefoon een van de vele mogelijkheden, maar de claim uit het artikel dat de SoC 'op Android' draait is enigzins loos.
Misschien is het dan ook niet juist om 't in de inleiding een 'beeldprocessor' te noemen, aangezien het meer is dan enkel dat.
Vooropgesteld snap ik niet waarom het persbericht het ding introduceert alsof het enkel en alleen voor Android geschikt is - ik zie namelijk een system on a chip bestaande uit drie cores en een tweetal DSPs. Tuurlijk is een Android-based telefoon een van de vele mogelijkheden, maar de claim uit het artikel dat de SoC 'op Android' draait is enigzins loos.
Misschien is het dan ook niet juist om 't in de inleiding een 'beeldprocessor' te noemen, aangezien het meer is dan enkel dat.
Ook dit is m.i. een vreemde opmerking. In het persbericht lees ik:en stelt de smart camera in staat om binnen een seconde te starten.
enBy leveraging the fast growing Android ecosystem and cloud-based video services, the iOne will open the door for a new class of smart camera device capable
Met andere woorden, een camerasensor die je aan de SoC hangt kun je binnen een seconde initaliseren. Misschien is 'een smart camera' dan een alternatief, aangezien 'de' suggereert dat er een specifieke device/unit wordt bedoeld.while a third 533-MHz ARM-11 handles real-time camera tasks and enables camera boot time of under one second.